خبرگزاری کار ایران

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای لرستان:

مسدود شدن 45 حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۳۴۷

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای لرستان از پر و مسلوب المنفعه شدن 45 حلقه چاه غیر مجاز در لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، نادر مختاری بیان داشت : در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب تاکنون با تلاش نیروهای گشت و بازرسی 45 حلقه چاه غیر مجاز در استان شناسایی و با دستور و حمایت قاطع دادستان و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان  پر و مسلوب المنفعه شد .

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای لرستان ادامه داد: اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی با پشتیبانی مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی استان و تلاش نیروهای گشت و بازرسی نویدی بر مقابله جدی با برداشت های بی رویه از سفره های آب زیر زمینی است.

نادر مختاری افزود: دشت استان در شرایط بحرانی قرار دارد و برداشت‌های بی‌رویه بر اثرات نا مطلوب و شرایط بحرانی سفره های آب زیر زمینی استان افزوده است.

وی تصریح کرد: پر کردن چاه‌های غیر مجاز در این استان یک مطالبه عمومی و خواست مردم و یک ضرورت انکار ناپذیر است

مختاری اضافه کرد: همچنین چاه‌های مجاز استان که برداشت بیشتر از پروانه بهره‌برداری دارند نیز برخورد می‌شود تا در راستای حفاظت از منابع آبی استان لرستان گام‌های اساسی و جدی برداشت.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه وضعیت منابع آبی استان رضایت‌بخش نبوده و باید حفاظت جدی از منابع موجود صورت گیرد، گفت: نیاز است تا تمامی مردم نسبت به حفظ منابع آبی موجود احساس تکلیف کنند تا بتوان ماه‌ها و سال‌های آینده را مدیریت کرد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز