خبرگزاری کار ایران

مشکل جدید آقای سرمربی؛

یحیی در رختکن تراکتورسازی محبوب نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۳۴۴

سرمربی تراکتورسازی علاوه بر هواداران و مدیران باشگاه، با بازیکنان تیمش هم به مشکل خورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز این روزها درگیر حواشی ریز و درشتی است که در صدر رسانه‌های ورزشی قرار گرفته است و روزهای پر حرف و حدیثی را سپری می‌کند.

علاوه بر مشکلاتی که روی سکوها در دیدار با پرسپولیس ایجاد شد و کار به صدور انوع بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های دو باشگاه علیه هم شد، کسر 20 درصد از قرارداد گل‌محمدی برای آرام کردن هواداران خشمگین این تیم هم مشکل جدیدی ایجاد کرد که به نظر می‌رسد دامنه آن هنوز ادامه‌دار باشد.

گل‌محمدی در هفته‌های اخیر با مدیریت باشگاه و هواداران دچار مشکل شده است و دیگر محبوبیت سابق را روی سکوها ندارد ولی این موضوع همه مشکل یحیی نیست.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که گل‌محمدی در میان بازیکنان تیمش هم مثل سابق خواهان زیادی ندارد و به جز بازیکنان جوان این تیم که در فصل جدید فرصت حضور در ترکیب زیر نظر وی را پیدا کردند، بزرگان و قدیمی‌های تیم دل‌خوشی از او ندارند.

گل‌محمدی پیش از این با ایران‌پوریان، محمد ابراهیمی و محمد نوری به مشکل خورده بود و مصاحبه‌های اخیر کیانی هم نشان از دلخوری کاپیتان اول تراکتوری‌ها از سرمربی تیمشان دارد.

علاوه بر این نفرات، فرزاد حاتمی هم جدیداً به جمع مخالفان گل‌محمدی اضافه شده است. حاتمی بابت مصاحبه‌های اخیر یحیی در مورد اینکه تیمش به مهاجم تمام‌کننده نیاز دارد از دست او دلخور است و این ناراحتی را در جمع بازیکنان مطرح کرده است و از صحبت‌های سرمربی تیمش اینطور برداشت کرده که مشکل نتایج اخیر تراکتورسازی اوست.

با این شرایط کار یحیی در تراکتورسازی سخت‌تر از گذشته شده است و باید دید در این شرایط می‌تواند در تبریز دوام بیاورد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز