خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

منابع انسانی عاملی راهبردی در بقای سازمان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۹۴

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: عمده ترین منبع استراتژیک هر سازمان منابع انسانی آن سازمان است و توسعه منابع انسانی نقش بسزایی در بهره وری نیروی انسانی آن سازمان و جامعه دارد.

به گزارش ایلنا از ارومیه،دکتر سلیمان پاک‌سرشت در نشستی صمیمی با رؤسای ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به رویکردها و خط مشی‌های نوین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش انسان به عنوان عاملی حیاتی و راهبردی در بقای سازمان، کاملاً مشهود است و کارآیی و اثربخشی سازمانها با کارآیی و اثربخشی نیروی انسانی ارتباطی تنگاتنگ دارد.  معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساز و کاری که می‌توان به وسیله آن به منابع انسانی اهمیت داد و از آن به عنوان یک سرمایه بی‌پایان و پایدار در جهت بهره‌وری و پویایی سازمان بهره گرفت آموزش به منظور توسعه نیروی انسانی است.

وی افزود: رضایت شغلی، علاقه و وفاداری به سازمان و بالندگی کارکنان منوط به ایجاد محیطی است که مدیران ‌متولی و مسئول‌آن هستند و شناسایی عوامل ایجاد رضایت و دلایل نارضایتی کارکنان و نیز ارزیابی رضایت شغلی نقشی بسزایی در حیات سازمانها دارد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به رسالت خطیر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ارائه آموزش‌های مهارتی گفت:‌جهان امروز ویژگی‌های خاص خود را دارد و امروزه آموزش ها جهانی شده اند و باید  با مفاهیم و استانداردهای جهانی اندازه گیری و انتقال داده شوند. 

وی  با اشاره به ارائه آموزش های مهارتی از طریق مجازی بر تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی نیز تأکید کرد.

دکتر پاک سرشت ، تشکیل کمیته‌ای مشورتی به منظور آسیب شناسی حوزه متفاوت سازمان ، توجه ویژه بر عدم تمرکزدایی سازمانی ، تاکید بر تغییر رویکردها ، استقرار نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری مبتنی بر مشارکت و خرد جمعی، استقرار نظام ارتقای بهره‌وری کارکنان با رویکرد انگیزشی،کیفیت بخشی به آموزشها،مشارکت بخش غیر دولتی ،توانمندسازی منابع انسانی،توسعه و بکارگیری فناوریهای نوین را از جمله اولویت های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برشمرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز