خبرگزاری کار ایران

بررسی کارنامه جمهوری اسلامی در مساله حجاب با حضور مطهری، فیاض، واعظی و آذر منصوری

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۸۳

انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست ارزیابی کارنامه جمهوری اسلامی درباره حجاب را با هدف نقد و ‌بررسی سیاست‌گذاری‌ها و تأثیرات آن برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، در آستانه ه‍شتادودومین سالگرد ‌کشف حجاب، گروه علوم اجتماعی انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست ارزیابی کارنامه جمهوری اسلامی درباره حجاب را با هدف نقد و ‌بررسی سیاست‌گذاری‌ها و تأثیرات آن برگزار می‌کند.

در این نشست علی مطهری؛ نایب‌رئیس مجلس سخنرانی می کند و سپس پنل علمی با حضور منصور واعظی؛ عضو کمیته ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، ابراهیم فیاض؛ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه و آذر منصوری فعال حوزه زنان برگزار می‌شود.

این برنامه چهارشنبه ۱۳ دی ساعت ۱۵:۳۰ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ واقع در میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برقرار است.

ضمنا نشست اصلی‌ترین مساله دانشگاه در ایران با حضور نعمت الله فاضلی، پورحسن و بخارایی امروز ساعت ۱۵ در تالار کمال دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

همچنین مناظره مصباحی مقدم با عزتی با موضوع "اقتصاد اسلامی از شعار تا عمل" فردا سه‌شنبه ساعت ۱۶ در تالار خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز