خبرگزاری کار ایران

می‌توانستیم بیشتر از ۴ گل به پدیده بزنیم

مهدی رحیمی: با سعید آقایی دوست هستم نه رقیب/ روند برد‌های سپاهان قطع نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۷۵

مدافع چپ سپاهان از پیروزی پرگل تیمش مقابل پدیده و بازی خودش می‌گوید.

مهدی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل پدیده و پیروزی پرگل تیمش اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم به پیروزی پرگلی دست پیدا کنیم که خیلی به آن نیاز داشتیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پدیده بزنیم ولی همین نتیجه هم به نظرم خوب بود و خدا را شکر نتیجه بازی رفت را جبران کردیم و انتقام گرفتیم.

وی در مورد عملکرد خودش در این دیدار گفت: از عملکرد خودم راضی هستم و سرمربی تیم هم رضایت داشت. وظایفم را به خوبی انجام دادم و روی 2 گل تیم هم تاثیر گذار بودم که این نشان می‌دهد عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم بازهم بتوانم برای سپاهان مفید ظاهر شوم.

مدافع چپ سپاهان در مورد حضورش در ترکیب اصلی و رقابت‌ با سعید آقایی عنوان کرد: من با سعید آقایی رقیب نیستم و با هم رفیق هستیم. سعید از بهترین دفاع چپ‌های ایران است و اتفاق خوبی است که با او در یک پست قرار دارم. اینکه کدام بازیکن به میدان برود تصمیم کادرفنی است و برای همه ما موفقیت سپاهان مهم است.

رحیمی با اشاره به بازی پارس جم گفت: بازی خیلی سختی خارج از خانه داریم ولی باید پیروز شویم و نمی‌گذاریم روند پیروزی‌ که از این بازی شروع کردیم قطع شود و به امید خدا می‌رویم برای برد و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز