خبرگزاری کار ایران

سکوت گل‌محمدی در قبال جریمه سنگین؛

تراکتورسازی - استقلال؛ بازی سرنوشت ساز برای سرخ‌های تبریزی

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۱۸

شکست تراکتورسازی مقابل استقلال می‌تواند تبعات سنگینی برای تراکتورسازی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حواشی دیدار روز جمعه پرسپولیس - تراکتورسازی به قدری گستردگی پیدا کرد که دامنه آن به اتفاقات درونی دو باشگاه خصوصاً سرخپوشان تبریزی را تحت تاثیر خود قرار دارد.

درگیری لفظی میان تماشاگران دو تیم روی سکوها باعث شد اهمیت نتیجه بازی برای دو طرف افزایش پیدا کرد و به همین دلیل شکست با نتیجه 2 بر صفر خشم هواداران تراکتورسازی را برانگیخت و مسئولان باشگاه را وادار به واکنش کرد.

در همین راستا روز گذشته طبق اعلام باشگاه تراکتورسازی، 20 درصد از قرارداد یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم کم شد تا به نوعی بابت نتایج کسب شده از هواداران دلجویی شده و خشم آنها فروکش کند.

با این حال چنین جریمه سنگینی نشان از اختلاف داخلی در تراکتورسازی دارد که البته هنوز علنی نشده است و سرمربی تراکتورسازی فعلاً ترجیح داده برای بدتر نشدن اوضاع سکوت کند.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد دیدار حساس مقابل استقلال در تبریز به شدت برای این تیم و سرنوشت کادرفنی حیاتی باشد چرا که پیروزی در چنین دیدار مهمی تا حدودی تراکتوری‌ها را از فشار کنونی خارج کرده و نظر مثبت هواداران را جلب می‌کند ولی از طرف دیگر شکست در این دیدار می‌تواند جنگ داخلی تراکتورسازی را علنی کند و اتفاقات جدیدی رقم بزند.

یحیی گل‌محمدی از یک‌سو ممکن است سکوت خود علیه مدیران باشگاه را بشکند و از سوی دیگر مخالفت هواداران با ادامه فعالیت وی در تبریز بیشتر خواهد شد و مشخص نیست چه اتفاقی برای تیم محبوب تبریزی خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز