خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

حریق در مجتمع مسكونی ۶ نفر را گرفتار كرد

کد خبر : ۵۷۷۱۹

شش نفر در طبقات بالای این ساختمان گرفتار شده بود و از آنجا که آتش شعله ور شده بود یک نفر می‌خواست خود را از طبقه سوم به زمین پرت کند که آتش نشانان با حضور به موقع مانع از آن شدند.

ایلنا:  سخنگوی سازمان اتش نشانی شهر تهران، گفت:‌ عصر امروز به دلیل اتصال سیم برق در زیرزمین مجتمع مسكونی دچار حریق شد.

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: ساعت۳۷: ۱۶ امروز آتش سوزی در ساختمان مسکونی واقع در خیابان پیروزی خیابان پاسدار گمنام اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: ایستگاه ۴۸ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد. حادثه در زیر زمین ساختمان چهار طبقه ۸ واحدی رخ داده بود. در زیر زمین این ساختمان مقادیر زیادی اثاثیه منزل و سیلندر گاز وجود داشت که شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهر تهران، اعلام کرد: شش نفر در طبقات بالای این ساختمان گرفتار شده بود و از آنجا که آتش شعله ور شده بود یک نفر می‌خواست خود را از طبقه سوم به زمین پرت کند که با حضور به موقع نیروهای ما مانع از آن شدند.

ملکی گفت: آتش نشانان موفق شدند که این افراد را نجات و آتش را خاموش کنند اما سه نفر از این افراد به دلیل شدت جراحات به اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: عملیات در ساعت۲۱: ۱۷ به پایان رسید و علت حادثه اتصال سیم برق روکار در انبار بود که با اتصال موجب آتش یسوزی شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز