خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

معتاد شدن برخی از آرایشگران و ورزشکاران زن در استان/ اعتیاد زنان در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۱۸۹

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از اعتیاد برخی آرایشگران و ورزشکاران خانم در این استان خبر اظهار داشت: گاها برخی از آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی در اثر موادی که مصرف می کنند، معتاد می شوند.

" سیدناصر رضایی " به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت:‌ یکی از دلایل اعتیاد بانوان دلایل عمومی یعنی حس کنجکاوی و دوستان معتاد، کمبود امکانات، مشکلات رفاهی و اجتماعی است.

وی یکی دیگر از دلایل اعتیاد بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد را سرپرستان خانواده ها عنوان و خاطرنشان کرد:‌ این سرپرست ها سعی می‌کنند زن خانه را نیز معتاد کنند تا راحتر به مواد مخدر دسترسی پیدا کنند.

 دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ 60 درصد معتادان استان بیشتر مواد سنتی تریاک استفاده و مواد دیگری مانند شیشه با مواد سنتی نیز به طور مشترک استفاده می‌کنند.

رضایی مصرف مواد و قرص های روانگردان در بین بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد را بسیار پایین برشمرد و یادآور شد:‌ در استان، کمتر از پنج درصد بانوان معتاد هستند که می‌توان گفت اعتیاد به سمت زنانه شدن در حال پیشرفت است.

وی گفت: 22 کمپ ترک اعتیاد در استان وجود دارد که یکی از آنها ویژه بانوان است و به طور میانگین 30 زن و برخی مواقع نیز کمتر در این مرکز درمان می شوند که اکثرا نیز از استان های دیگر به استان آمده اند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت کنونی نرخ اعتیاد بانوان استان نسبت به کشور، تصریح کرد:‌ این استان از نظر اعتیاد در میان زنان نسبت به کشور وضعیت بهتری دارد اما با این حال بانوان سعی کرده اند که در عرصه های مختلف مواد مخدر وارد شوند.

رضایی افزود: "تریاک، هروئین و ماری جوانا" از بیشترین موادی هستند که توسط زنان معتاد مصرف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز