خبرگزاری کار ایران

رسول خادم مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۱۳۴

با برگزاری نشست اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد رسول خادم به صورت موقت و تا مسابقات انتخابی تیم ملی به عنوان مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد فعالیت می‌کند.

به گزارش ایلنا، نشست اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد برای تعیین تکلیف تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان عصر امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد. در این نشست که رسول خادم، منصور برزگر، ابراهیم جوادی، مجید ترکان، محمدحسین محبی، مجید خدایی، رضا لایق و حسن حمیدی حضور داشتند قرار شد، رسول خادم به صورت موقت و تا مسابقات انتخابی تیم ملی به عنوان مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد فعالیت کند.

با توجه به محدودیت زمان باقیمانده تا مسابقات جام تختی (بهمن ماه)، آسیایی (اسفند ماه) و جام جهانی کشتی آزاد (فروردین ماه) و همچنین عدم جمع بندی لازم از سوی اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص تعیین سرمربی واجد شرایط جهت واگذاری مسئولیت سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان، بنابر تصمیم اعضای شورای فنی مقرر شد به منظور کمک به بهبود و سازماندهی قابلیت‌های فنی تیم مذکور، رسول خادم تا مسابقات انتخابی تیم ملی، مسئولیت امور فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور را عهده‌دار باشد. بدیهی است در محدوده زمانی مذکور ضمن از دست ندادن فرصت‌های موجود، شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، فرصت ارزیابی مناسب‌تری برای انتخاب سرمربی واجد شرایط را دارا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز