خبرگزاری کار ایران

منصور لهونیان خبر داد:

بازرسی از ۸۳۰ واحد تولیدی در کردستان/ابطال ۱۴ پروانه استاندارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۱۲۰

مدیرکل استاندارد کردستان از بازرسی از ۸۳۰ واحد تولیدی در استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: با این تعداد بازرسی ۱۱۶ درصد برنامه مشخص شده تحت پوشش قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، منصور لهونیان با اعلام این مطلب افزود: طی ۹ ماهه امسال حدود یک هزار و ۶۰۵ مورد کنترل محموله های صادراتی و ۱۴۲ محموله وارداتی اظهار شده به استاندارد انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۲۹ آزمون سایر وسائل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی صورت پرفته است، اظهار داشت: طبق برنامه ۳ هزار آزمون باید انجام شود که تاکنون ۷۱ درصد برنامه محقق شده است.

لهونیان از صدور ۴۸ پروانه استاندارد در ۹ ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: طبق برنامه ۵۸ صدور پروانه باید انجام شود که از این میزان ۸۳ برنامه از پیش تعیین شده را پوشش داده است.

مدیر کل استاندارد کردستان ادامه داد: ۱۴ پروانه استاندارد ابطال و ۲۷ مورد بازرسی در سطح انجام شده است.

لهونیان با بیان بازرسی از ۸۳۰ واحد تولیدی در استان، عنوان کرد: از تعداد ۷۱۳ مورد واحد تولیدی حدود ۱۱۶ درصد برنامه تحت پوشش بازرسی قرار گرفته است. ۹۱۱ مورد نمونه برداری از واحد های تولیدی در ۹ ماهه امسال انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز