خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری اردبیل عنوان کرد ؛

ضرورت استفاده از استادان مجرب دانشگاهی در صنعت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۱۰۶

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی و مدرسان برجسته در حوزه صنعت گردشگری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، قادر تقی زاده گفت: با عنایت به ابلاغ دوره های توانمندسازی  از دفتر مطالعات آموزش گردشگری سازمان و ضرورت برگزاری دوره ها تا پایان سال جاری، برنامه ریزی به منظور برگزاری دوره ها  طبق زمان بندی مناسب از اولویت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: بر همین اساس جلسه شورای آموزشی با حضور موسسات دارای مجوز از سازمان و کارشناسان مرتبط گردشگری و با محوریت برنامه اقتصاد مقاومتی در رابطه با برگزاری دوره ها در معاونت گردشگری استان اردبیل تشکیل و همچنین هر یک از این دوره ها با توجه به تخصص موسسات تقسیم بندی شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی و مدرسان برجسته در حوزه صنعت گردشگری کشور و استان از ضروریات است، تصریح کرد: موسسات آموزشی این مهم را  به عنوان یکی از اهداف دنبال کرده و نسبت به ثبت نام جامعه هدف اقدام کنند.

تقی زاده اضافه کرد: دوره هایی که جهت برگزاری از  سازمان ارسال شده شامل دوره آموزشی عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای بین راهی، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی (بند ب)، عوامل پلیس انتظامی و راهور، عوامل اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر و عوامل مستقر در پایانه های مرزی است.

وی بیان داشت: علاوه بر این آموزش راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی، راهنمایان موزه و محوطه های تاریخی، عوامل اجرایی کاروان راهیان نور، کارکنان داخلی هتل های (3،4،5 ستاره)، عوامل و دست اندرکاران اقامتگاه های بوم گردی، توانمندسازی جوامع محلی روستاهای هدف از دیگر دوره های پیشنهادی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ابراز امیدواری کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط و بخش خصوصی مشارکت لازم را در برگزاری دوره های مذکور به عمل آورند.

تقی زاده با تاکید بر لزوم طی دوره های آموزشی از طرف مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری و منوط بودن تمدید پروانه های گردشگری به طی دوره آموزشی افزود: در پایان دوره،  گواهینامه معتبر آموزشی از طرف سازمان مرکزی برای هر یک از شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز