خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسول خبر داد:

دانشکده های «علوم انسانی» و «ادبیات» واحد علوم تحقیقات ادغام شدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۰۵۲

یک مقام مسئول از ادغام دو دانشکده «علوم انسانی و اجتماعی» و «ادبیات و زبان‌های خارجی» در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، سینا فروزش گفت: ۲ دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و ادبیات و زبان‌های خارجی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در راستای هم‌افزایی گروه‌های تخصصی و چابک ‌سازی مدیریت ادغام شدند.

وی با بیان اینکه گروه‌های تخصصی که به لحاظ موضوعی نزدیک به یکدیگر بودند نیز تجمیع شدند، افزود: پس از تجمیع ۲۴ گروه که در دو دانشکده «علوم انسانی و اجتماعی» و «ادبیات و زبان‌های خارجی» واحد علوم و تحقیقات دائر بودند، ۹ گروه تخصصی جدید تشکیل شد.

رئیس دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: با ادغام گروه‌های تخصصی زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسه و زبان‌شناسی همگانی، گروه تخصصی زبان‌های خارجی در این دانشکده تشکیل شد.

فروزش خاطرنشان کرد: همچنین با ادغام دو گروه زبان و ادبیات فارسی و زبان و ادبیات عرب، گروه زبان و ادبیات فارسی و عربی راه‌اندازی شد.

وی گفت: گروه‌های فرهنگ و زبان‌های باستانی، باستان‌شناسی و تاریخ نیز ادغام و گروه تاریخ، فرهنگ و زبان‌های باستانی شکل گرفته است.

رئیس دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات اضافه کرد: موضوعات جغرافیا، طبیعت‌گردی (اکوتوریسم) و هواشناسی نیز در گروه تخصصی جغرافیا جمع شدند.

فروزش اظهار داشت: گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی با هیچ گروه دیگری تجمیع نشده است.

وی تاکید کرد: گروه‌های روانشناسی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی در گروه تخصصی روانشناسی تجمیع شدند.

رئیس دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات افزود: با یکپارچه‌ سازی گروه‌های علوم تربیتی، فلسه تعلیم و تربیت و مشاوره نیز گروه جدید علوم تربیتی و مشاوره شکل گرفت.

فروزش خاطرنشان کرد: همچنین با تجمیع گروه‌های مطالعات زنان، پژوهش علوم اجتماعی، جامعه‌شناسی و جمعیت‌شناسی و مردم‌شناسی، گروه جدید با عنوان علوم اجتماعی – جامعه شناسی خبر داد و گفت: گروه‌های علوم ارتباطات اجتماعی و علم اطلاعات و دانش‌شناسی نیز پس از تجمیع به گروه علوم ارتباطات و دانش‌شناسی تغییر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز