خبرگزاری کار ایران

در دیدار نمایندگان مجلس با انصاری لاری صورت گرفت

تاکید بر اصلاح قوانین گردشگری برای توسعه مناطق آزاد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۰۰۸

اعضای فراکسیون گردشگری و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی در دیدار با انصاری لاری بر تلاش برای وضع یا اصلاح قوانین گردشگری در جهت توسعه مناطق آزاد تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان در این دیدار وجود ساحل و دریا را به عنوان ظرفیت بی بدیل جزیره کیش برای توسعه گردشگری خواند.

محمد ابراهیم انصاری لاری با تاکید بر لزوم تغییر روش های کسب درآمد در جزیره کیش گفت: تا کنون فروش زمین به عنوان اصلی ترین محل کسب درآمد برای جزیره کیش بوده است و پیامد این موضوع برای کیش ساخت و ساز بیش از ظرفیت لازم بوده است.

انصاری لاری افزود: تغییر روشهای کسب درآمد ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جزیره کیش است و می توان با تامین ملزومات در حوزه گردشگری و افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری نسبت به ایجاد درآمدهای پایدار اقدام کرد.

وی ادامه داد: گردشگری دریایی و افزایش سفرهای دریایی دو پتانسیل ارزشمند برای این جزیره مرجانی است که می توان در این حوزه با اجرای پروژه های نو آورانه برای گردشگران جاذبه ایجاد کرد.

توسعه گردشگری ورزشی از دیگر موارد مورد اشاره انصاری لاری در دیدار با نمایندگان مجلس بود.

در این دیدار اعضای فراکسیون گردشگری و مناطق آزاد مجلس نیز با تاکید بر تلاش های انجام شده در جهت اصلاح برخی قوانین و وضع قوانین جدید به منظور توسعه هر چه بیشتر گردشگری در مناطق آزاد از جزیره کیش به عنوان بهترین منطقه آزاد کشور در بین دیگر مناطق یاد کردند.

تعامل بیشتر مناطق آزاد با نمایندگان مجلس و ارتباط دو سویه در زمینه گردشگری با ایجاد مسیرهای پروازی بین شهرهای مختلف کشور با جزیره کیش، از موضوعات مورد تاکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.

گفتنی است اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در سفر دو روزه به کیش ضمن بازدید از مراکز گردشگری در نشست هایی با مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش در جریان برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه گردشگری قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز