خبرگزاری کار ایران

نژاد بهرام:

نواحی مجاور خیابان فداییان اسلام مصداق بارز شهر بدون دفاع است

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۹۸۴

نژاد بهرام گفت: نواحی که در مجاورت خیابان فدائیان اسلام قرار گرفته‌اند، مصداق بارز فضاهای بدون دفاع شهری هستند که سبب بروز ناامنی و یا لااقل القای حس ناامنی در سطح محل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژاد بهرام (عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ری تجریش) در سی و چهارمین جلسه شورای شهر گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی از جانب ساکنین و شورایاری محله جوانمرد قصاب، بازدید نامحسوسی توسط کارشناسان کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از محله انجام شد. در جریان بازدید به عمل آمده که بدون اطلاع مدیران شهرداری و به صورت کاملا سر زده انجام گرفت، مشکلات متعدد موجود در محله شناسایی شد و بلافاصله تلاش برای اتخاذ تدابیر مدیریتی متناسب برای حل مشکلات مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ازجمله مهم‌ترین مسائلی که محله جوانمرد قصاب با آن روبه‌روست، وجود کارخانه روغن نباتی ورامین است که باعث ایجاد بوی بسیار نامطبوعی در فضای پیرامونی شده است. به‌گونه‌ای که تحمل آن حتی برای دقایقی کوتاه هم غیرقابل پذیرش است. همچنین بسیاری از معابر نزدیک و مجاور کارخانه و سایر کاربری‌های صنعتی و مزاحم، بدون هیچ‌گونه روشنایی و آسفالتی رها شده‌اند.

نژاد بهرام گفت: در واقع نواحی که در مجاورت خیابان فدائیان اسلام قرار گرفته‌اند، مصداق بارز فضاهای بدون دفاع شهری هستند که سبب بروز  ناامنی و یا لااقل القاء حس ناامنی در سطح محل شده‌اند.

وی افزود: معضل دیگر محله، سکونت بیش از ۲۴۰ خانوار در زیر حریم برق فشار قوی در قسمت شمالی محله است. طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط کمیته شهرسازی مجموعه اقدامات و تلاش‌هایی که از سوی ساکنین با وزارت نیرو در خصوص انتقال دکل‌های فشار قوی صورت گرفته، تاکنون ثمری نداشته و وضعیت نابسامان این خطوط انتقال انرژی (قطعی و افتادن کابل‌ها) تاکنون باعث کشته شدن تعدادی از ساکنان محله شده است.

نژاد بهرام گفت: یکی دیگر از مشکلات این محله، رمپ و لوپ بزرگراه آزادگان به شهید دستواره است که مسدود شده و اساسا این خروجی پسی از اجرا شدن بخشی از عملیات زیرسازی، به اتمام نرسیده و به همان صورت رها شده و همچنان قابل بهره‌برداری نیست. از طرفی این محدوده به دلیل مسدود بودن رمپ و لوپ به نوعی فضای متروکه و بدون دفاع و به محلی برای دپوی نخاله‌های شهری تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: از شهردار محترم تهران انتظار می‌رود با صدور دستورات لازم نسبت به حل مشکلات و مسائل مبتلا به ساکنین و بهبود وضعیت کیفیت زندگی در محله، اقدامات لازم را به انجام رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز