خبرگزاری کار ایران

دادگستری البرز اعلام کرد:

تکذیب شایعه خسارت به ساختمان دادگستری کرج/ تنها پرونده‌های مختومه آسیب دیدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۹۸۲

دادگستری البرز در خصوص ناآرامی‌های شب گذشته اعلام کرد: تنها تعدادی از پرونده‌های مختومه که در مرحله امحا قرار داشته و در محوطه بیرونی در انتظار عملیات معدوم‌سازی بودند، آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایلنا از کرج، روابط‌عمومی دادگستری البرز در واکنش به شایعاتی که شب گذشته مبنی بر ورود عده‌ای به ساختمان این دادگستری مطرح شد، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی تجمع غیرقانونی که شب گذشته در منطقه گوهردشت کرج رخ داد، اخباری کذب مبنی بر حمله به ساختمان دادگستری کرج منتشر شد در حالی که این ساختمان در عظیمیه بوده و کوچکترین ناآرامی در آن منطقه گزارش نشده بود.

دادگستری استان البرز ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌کند واحدی که مورد آسیب قرار گرفت ساختمان شورای حل اختلاف و یکی از مجتمع‌های قضایی این مجموعه بوده و در منطقه تجمع غیرقانونی به همراه چند بانک و واحد دولتی مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته است.

اخباری که در مورد آسیب به پرونده‌های مردم مطرح شده نیز کذب است و به اطلاع همه مردم استان می‌رسانیم کلیه پرونده‌ها بر اساس روند شکل گرفته به صورت الکترونیکی ثبت می‌شوند؛ همچنین از آنجایی که مجتمع مذکور تنها یکی از ده‌ها مجتمع دادگستری کل استان البرز است تنها تعدادی از پرونده‌های مختومه که در مرحله امحا قرار داشته و در محوطه بیرونی در انتظار عملیات معدوم‌سازی بودند آسیب دیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز