خبرگزاری کار ایران

وزنه بردار مصری به دلیل دوپینگ ۲۰ ماه محروم شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۷۰

«رهاب ابوغربیا» از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک به دلیل استفاده از مواد نیروزا به مدت ۲۰ ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

به گزارش ایلنا رهاب ابوغربیا از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک به دلیل استفاده از مواد نیروزا به مدت ۲۰ ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شد.
 این وزنه برداری مصری به دلیل استفاده از اکساندرولون دچار این محرومیت شده است.
ابوغربیا در تاریخ ششم ماه مه در رقابت های جام جهانی پارا وزنه برداری در مجارستان نمونه ادرار داد و مشخص شد که مرتکب استفاده از مواد نیروزا شده است.
اکساندرولون جزو موادی است که از سال ۲۰۱۷ در فهرست مواد ممنوعه وادا قرار گرفته است.
در نتیجه، این زن وزنه بردار مصری که در دسته ۷۳ کیلوگرم وزنه می زند از تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۷ تا ششم فوریه سال ۲۰۱۹ دچار محرومیت است.
تمام نتایجی که ابوغربیا از تاریخ آزمایش کسب کرده، باطل می شود که این موضوع شامل مدال طلای وی در رقابت های قهرمانی جهان هم خواهد بود.
با این حساب «لاریسا مارینه کوا» از مولداوی به مدال طلا می رسد و مدال های نقره و برنز به ترتیب به «بیتا یانکووسکا» از لهستان و «آماندا د سوزا» از برزیل می رسد.
کمیته بین المللی پارالمپیک در پایان به ورزشکاران دارای معلولیت در خصوص استفاده از مکمل ها هشدار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز