خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

اجرای طرح الگویی ساماندهی سواحل در آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۵۲

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از اجرای طرح الگویی ساماندهی سواحل استان گیلان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در حاشیه بازدید مشترک مدیران و کارشناسان استانداری گیلان و شهرداری آستارا از طرح سالم‌سازی سفیر امید این شهر مرزی اظهار داشت:با توجه به سفر اخیر استاندار گیلان به آستارا و تاکید ایشان بر تکمیل زیرساخت‌های خدماتی و تفریحی در سواحل این شهرستان با پیگیری‌هایی که از سوی فرمانداری انجام شد، طرح الگویی ساماندهی شناگاه‌ها و سواحل استان گیلان در این شهرستان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در طرح سالم سازی سفیر امید در بازدیدی که با حضور مسئولان و کارشناسان استانداری و شهردار آستارا انجام گرفت مقرر گردید این طرح در این نقطه ساحلی به اجرا درآید .

وی یادآور شد: در اجرای این طرح در گام اول بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد که در آن پیش‌بینی‌های لازم برای ایجاد فروشگاه، محل‌های استراحت،  سرویس‌های بهداشتی، دوش حمام و سایر نیازمندی های داخل شناگاه‌ها انجام خواهد شد.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه اجرای  این طرح می‌تواند نقش مهمی در خدما‌ت‌دهی به گردشگران ساحلی داشته باشد افزود: با توجه به جمعیت هدف موجود در سواحل شهرستان  می‌توانیم با تامین امکانات مورد نیاز و خدمات مطلوب به گردشگران زمینه‌های جذب گردشگر و ماندگاری آنها را در منطقه افزایش دهیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز