خبرگزاری کار ایران

مسابقه برنامه نویسی دانشجویی «ACM» دانشگاه های شمال غرب کشور برگزار می شود

کد خبر : ۵۷۶۱۱

این مسابقه سال آینده در سطح دانشگاه های شمال غرب کشور با شرکت تیم هایی از دانشگاه های استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین برگزار خواهد شد.

ایلنا- تبریز: مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه تبریز از برگزاری مسابقه برنامه نویسی دانشجویی «ACM» در سطح دانشگاه های شمال غرب کشور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا جابر کریم پور افزود: این مسابقه قرار است با شرکت تیم هایی از دانشگاه های استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین در سال آینده برگزار شود.

وی افزود: انجمن علمی گروه علوم کامپیوتر دانشگاه تبریز در نظر دارد این مسابقه منطفه ای را در سال 1392 با حمایت معاونت های پژوهشی و فرهنگی دانشگاه تبریز و دبیرخانه امور فناوری اطلاعات منطقه 3 کشور برگزار نماید.
کریم پور با بیان اینکه سایت کامپیوتری 143 دستگاهی دانشگاه تبریز به عنوان یک سایت کامپیوتری بزرگ برای برگزاری چنین مسابقاتی آماده است، تصریح کرد: در این سالن می توان مسابقه ای تا ظرفیت 150 تیم برگزار کرد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری اولین مسابقه برنامه نویسی دانشجویی «ACM» با شرکت 11 تیم در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز گفت: در این مسابقه تیم CEP از دانشکده برق و تیم های Vara و Euler از گروه علوم کامپیوتر دانشکده علوم ریاضی، به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

جابر کریم پور افزود: محیط برگزاری مسابقه، نرم افزار PC2 بود که کلید ارسال جواب ها و پرسش ها از طریق شبکه wireless، تحت مدیریت خود نرم افزار انجام می گرفت.

لازم به ذکر است برگزاری چنین مسابقاتی علاوه بر افزایش دانش برنامه نویسی دانشجویان می تواند گام بزرگی در جهت انسجام و تعامل بین گروه های دست اندرکار در جامعه کامپیوتری و دانشگاهی باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز