خبرگزاری کار ایران

قوامی در صحن علنی مجلس:

طریقت منفرد بر پیگیری عادلانه ارتقای سلامت تاکید دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۵۸

باید به یک روز هم توجه ویژه داشته باشیم و اینکه برخی افراد می‌گویند که در مدت کوتاه باقی مانده به گزینه پیشنهادی رای مثبت بدهیم را قبول ندارم.

نماینده اسفراین تاکید کرد: بحث ارتقا سلامت و تندرستی افراد از نکاتی است که در برنامه آقای طریقت مورد توجه قرار گرفته است و ایشان در پی گیری عادلانه این موضوع تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا قوامی نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی در موافقت با نامزد پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت بهداشت گفت: آقای توکلی که کمتر در ارتباط با افراد اظهارنظر می‌کنند به من گفتند که طریقت منفرد از معدود افرادی هستند که مسلط به اقتصاد بهداشت هستند و با تجارت در بحث بهداشت مخالفند و یک و نیم سال به عنوان مدیر در مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند.

نماینده اسفراین ادامه داد: باید به یک روز هم توجه ویژه داشته باشیم و اینکه برخی افراد می‌گویند که در مدت کوتاه باقی مانده به گزینه پیشنهادی رای مثبت بدهیم را قبول ندارم.

قوامی ادامه داد: بحث ارتقا سلامت و تندرستی افراد از نکاتی است که در برنامه آقای طریقت مورد توجه قرار گرفته است و ایشان در پی گیری عادلانه این موضوع تاکید دارند.

وی افزود: بحث بهداشت و درمان که در برنامه پنجم نیز منعکس شده است در برنامه‌های آقای طریقت منفرد مورد توجه قرار گرفته است و خوشبختانه نگاه تجاری به سلامت در برنامه ایشان وجود ندارد چرا که به سلامت نمی‌توان نگاه بازاری داشت.

قوامی افزود: محدودیت‌های واحدهای ارائه خدمات باعث ایجاد انحصار می‌شود که هم خدمات کاهش پیدا می‌کند و طعم این خدمات نیز به کام مصرف کننده تلخ می‌شود و من معتقدم باید نگاه ما به سلامت نگاه عمومی باشد.

وی افزود: در برنامه پیشنهادی اصل در تبیین وضع موجود است و البته باید به گونه‌ای باشد که چ‌تر نظام تامین اجتماعی بر سر همه قرار گیرد.

قوامی گفت: در برنامه پیشنهادی به عدالت توجه ویژه‌ای شده است در تامین مالی برنامه سلامت توسط حاکمیت باید حداقل جز ۵ اولویت بودجه‌ای باشد و شرایط باید به گونه پیش رود تامین نیازهای اساسی مردم جز اولویت‌ها قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز