خبرگزاری کار ایران

حضور چهره‌های ماندگار در چراغ لاله رادیو تهران

کد خبر : ۵۷۵۴۰

ویژه برنامه «چراغ لاله» را به مناسبت عید نوروز شامل گفت‌و‌گو با چهره‌های ماندگار ادبی و هنری ساعت ۲۱ از رادیو تهران بشنوید.

ایلنا: بشیر جعفری نیا، یکی از سردبیران برنامه ضمن اعلام پخش برنامه چراغ لاله از رادیو تهران گفت: برنامه «چراغ لاله» از ۳۰ اسفند تا ۱۶ فروردین، با بخش‌های مختلف ادبی و هنری از ساعت ۲۱ تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. در ابتدای برنامه، حاج احمد صادقی آیه‌هایی از قرآن کریم را قرائت و تفسیر می‌کند و دکتر دادجو در بخش «بوی جوی مولیان» درباره شعر و ادب فارسی سخن می‌گوید.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، جعفری نیا با اعلام دیگر بخش‌های چراغ لاله افزود: بخشی از برنامه به معرفی مکان‌های دیدنی اختصاص یافته است و تقی ملا، ما را با مکان‌های دیدنی ناشناخته آشنا می‌کند. شنوندگان در بخش روشنان زمینی، در گفت‌و‌گو با چهره‌های شاخص ادبی و هنری همچون علی کسمایی، جمشید مشایخی، مجید انتظامی و دکتر سید محمود طباطبایی همراه خواهند شد.
وی در ادامه با بیان جزئیات بیشتر گفت: با جهانگردان جعفر ادریسی و نسیم یوسفی در تعطیلات به سفر خواهیم رفت و در بخش عصر آشنا با شاعران جوان آشنا می‌شویم و شعرهای آن‌ها را می‌شنویم. مصطفی داعی، گزارشگر برنامه در گفت‌و‌گو با دانشجویان خارجی دانشگاه تهران، شنونده‌ها را با آداب و رسوم نوروزی آن‌ها آشنا می‌کند. حافظ آهی و دکتر پژمان نوروزی هم در بخش نجوم از آسمان شب‌های نوروزی می‌گویند.
جعفری نیا تاکید کرد: برنامه چراغ لاله ۴ فروردین، ویژه شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور حاج آقا وحیدی، کار‌شناس برنامه با مدیحه سرایی و نوحه خوانی پخش خواهد شد.
محمد رضا علی اکبری گوینده، مصطفی داعی و سمیرا صدیقی گزارشگر، مهدی مجنونی سردبیر، اسماعیل باستانی و سعید لواسانی تهیه کننده، فرناز شهید ثالث گوینده بخش جهانگردی و مهدی یونسی صدابردار از دیگر عواملی هستند که ما تهیه این برنامه مشارکت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز