خبرگزاری کار ایران

مرحله اول تصویربرداری به اتمام رسید؛

«برهان» نوروز به شبکه قرآن می‌آید

کد خبر : ۵۷۵۲۲

این مجموعه با هدف برطرف کردن شبهات از چهره‌ مطهر دین اسلام تهیه و پخش می‌شود.

ایلنا: مجموعه آموزشی"برهان" با پایان مرحله نخست تصویربرداری خود در ایام نوروز سال 92 از شبکه قرآن پخش می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی این پروژه؛ مجموعه "برهان" به سفارش شبکه قرآن ومعارف سیما به کارگردانی علیرضا محمدی ساخته می‌شود. تاکنون در مرحله نخست تصویربرداری این مجموعه پانزده قسمت تولید شده است. ادامه تصویربرداری قسمت‌های دیگر مجموعه آموزشی"برهان" پس از ایام تعطیلات نوروز آغاز می‌شود.
این مجموعه آموزشی درقالب 26(بیست وشش) قسمت 60 دقیقه‌ای از یکم فروردین ماه سال 92 هر روز ساعت 23:30 از شبکه معارف و قرآن پخش می‌شود.
درمجموعه آموزشی"برهان" شانزده دانشجو دختر – پسر شبهات و سئوالات خود از دین اسلام را مطرح می‌کنند و در هر قسمت از این مجموعه که به صورت مستند داستانی و گفتگو محور ساخته می‌شود بسیاری از پرسش‌ها و شبهات دینی‌ مطرح و توسط علما و متخصصین فن دینی چون؛ حجةالاسلام سید صدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، حجت الاسلام والمسلمین باقرزاده و حجت الاسلام والمسلمین قنادی و دیگر استادان مطرح حوزه های علمیه پاسخ داده می‌شود.
مجموعه آموزشی"برهان" بابیست و نه محور؛ راز دینگرایی انسان وفواید دین گرایی در دین در دنیای امروز، زیارت و توسل در تشیع، علت سختگیرانه بودن احکام جزایی در اسلام، فلسفه حجاب، فلسفه برخی از احکام جزا، فلسفه و لایت فقیه، شرب خمر و دلایل حرمت آن، عرفان‌های نوپدید معنوی، نقد سکولاریسم، اعجاز قرآن، مزایای شیعه نسبت به سایر فرق اسلامی، روابط افراد اسلام، باستانگرایی  و ملیگرایی، موسیقی، حدود و ثغور آزادی در اسلام و غرب، حکومت جهانی و مهدویت، نظام پاسخگویی اسلام به نیازهای معاصر، دلیل پشرفت جوامع دور ازدین چیست؟، سیره پیامبراکرم(ص)، معرفتشناسی، نماز، ربا، خمس، نمایش جذاب رزالت‌های انسانی، خانواده، اصولدین، دین و اخلاق، ایجاد تعاریف غیرواقع از ویژگی‌های‌خداوند مثل لطف و بخشش با هدف برطرف کردن شبهات از چهره‌ مطهر دین اسلام تهیه و پخش می‌شود.
سایر عوامل این مجموعه عبارتند از؛ مسعود فروتن کارگردان تلویزیونی، علیرضا محمدی، سید هادی کابلی و زهرا جلالی نویسنده، ذین‌الدین علامه، شامل تافته، عبدالله صریحی، محمد کاظمی تصویربرداران، رضا کشاورز صدابردار، محمد رضا علی مردانی گوینده، مجری طرح موسسه فرهنگی هنری خورشید هشتم، سمیرامیس محمدی روابط عمومی این مجموعه آموزشی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز