خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده در موافقت با وزیر پیشنهادی رئیس جمهور:

سیاست‌های کلان رهبری در برنامه‌های طریقت مورد توجه قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۱۷

آقای طریقت منفرد در جریان تدوین برنامه پنج ساله نقش داشته‌اند و برخی که مدعی هستند ما به برنامه اعتقاد نداریم چون در تدوین آن نقشی نداشته‌ایم در مورد آقای طریقت منفرد این گونه است که ایشان کاملا به این برنامه معتقدند.

ایلنا: نماینده مشهد و کلات تاکید کرد: سیاست‌های کلان رهبری نیز در برنامه‌های آقای طریقت مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاضی‌زاده نماینده مشهد و کلات در موافقت با وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: وقتی ما برنامه‌های آقای طریقت را می‌بینیم متوجه همه جانبه‌گری ایشان در ارتباط با مساله سلامت و بهداشت و درمان می‌شویم و سیاست‌های کلان رهبری نیز در برنامه‌های ایشان مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: آقای طریقت منفرد در جریان تدوین برنامه پنج ساله نقش داشته‌اند و برخی که مدعی هستند ما به برنامه اعتقاد نداریم چون در تدوین آن نقشی نداشته‌ایم در مورد آقای طریقت منفرد این گونه است که ایشان کاملا به این برنامه معتقدند چرا که در تدوین آن نقش داشتند.

وی ادامه داد: آقای طریقت منفرد عضو هیات علمی دانشگاه سمنان بوده‌اند و در آنجا خدمات آموزشی زیادی به جامعه علمی کشور کرده‌اند و نمایندگان باید به این مسائل توجه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز