خبرگزاری کار ایران

قصد من بی احترامی نبود؛

کونته: پیروزی‌های یوونتوس برخی‌ها را ناراحت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۱۰

می‌دانم وقتی ما پیروز می‌شویم، خیلی‌ها ناراحت می‌شوند اما در خوشحالی من هیچ بی احترامی نبود.

سرمربی یوونتوس در مورد خوشحالی عجیب و غریبش پس از پیروزی بر بولونیا تاکید کرد که قصدش بی احترامی به این تیم نبوده است.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اگر نتوانم چنین پیروزی مهمی را با بازیکنانم جشن بگیرم، نمی‌دانم چه کاری دیگری می‌توانم انجام بدهم.

کنته همچنین تصریح کرد: می‌دانم وقتی ما پیروز می‌شویم، خیلی‌ها ناراحت می‌شوند اما در خوشحالی من هیچ بی احترامی نبود. در جاهای دیگر اتفاقات خیلی وحشتناکی رخ می‌دهد، مانند پرتاب سنگ به سمت اتوبوس تیم ها. در مقابل این کارها، خوشحالی من با هوادران تیم چه اشکالی دارد؟

سرمربی یوونتوس ادامه داد: آیا خوشحالی برای یک قهرمانی دیگر در سری A بی احترامی است؟ من تنها می‌خواستم با هواداران خود خوشحالی کنم و ژستی که گرفتم هم یک حرکت ناخودآگاه مقابل دخترم بود.

وی همچنین متذکر شد: ما یک قدم بزرگ رو به جلو برداشتیم اما هنوز 27 امتیاز دیگر باقی مانده است. ما به دستاورد بزرگی رسیدیم و باید آن را ادامه بدهیم. ما در این دیدار مقابل تیمی قرار گرفتیم که در 3 دیدار اخیرش به پیروزی رسیده بود و اگر شکست می‌خوردیم، این یک عامل روحی برای تیم‌های تعقیب کننده ما بود.

کنته همچنین در پایان تاکید کرد: ما شایسته این پیروزی بودیم و من از شیوه بازی بازیکنانم راضی هستم. ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و من به این تیم افتخار می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز