خبرگزاری کار ایران

مجری طرح خیریه دانش آموزی/

فرزانگان کاشان به نفع کودکان سرطانی، جورچین می سازند

کد خبر : ۵۷۴۹۰

مجری طرح خیریه دانش آموزی "محک " گفت: دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان کاشان، در آستانه سال نو برای کمک به کودکان سرطانی موسسه محک، جورچین می سازند.

ایلنا - کاشان: مجری طرح خیریه دانش آموزی "محک " گفت: دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان کاشان، در آستانه سال نو برای کمک به کودکان سرطانی موسسه محک، جورچین می سازند.

"سحر کاظم دخت" در گفتگو با خبرنگاران  با اعلام این مطلب  افزود: در اجرای این طرح، پوستر موسسه خیریه محک، به اندازه یک و نیم متر در دو و نیم مترطراحی شده و هریک از دانش آموزان یک قطعه از جورچین را کامل کرده و مبلغی را به کودکان هدیه می کند.

به گفته وی، اجرای بازی های فکری و سودوکو از دیگر برنامه هایی است که در راستای جذب کمک های دانش آموزان در حاشیه نهمین همایش "جوانه می زنم تا آفتاب بتابد" طراحی شده است.

وی اظهار داشت: در این همایش که طرح های تحقیقاتی و ابتکاری دانش آموزان ارائه می شود، ما نیز برگزاری این خیریه و نوعدوستی دانش آموزان، را به عنوان بالاترین طرح انسانی ارائه کرده ایم.

وی تاکید کرد: براساس تعالیم آسمانی، هدف از علم و تحصیل، کمک به همنوعان و رعایت اخلاق انسانی است و این بازارچه نیز همین هدف را دنبال می کند.

کاظم دخت گفت: در طی سه روز برگزاری همایش، کمک های دانش آموزان جمع آوری شده و به موسسه "محک" به عنوان عیدی دانش آموزان کاشان به کودکان سرطانی ارسال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز