خبرگزاری کار ایران

در دبیرستان فرزانگان کاشان/

همایش "جوانه می زنم تا آفتاب بتابد" در دبیرستان فرزانگان کاشان آغاز به کار کرد

کد خبر : ۵۷۴۸۶

مدیر دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان كاشان از برگزاری آغاز به کار نهمین همایش دانش آموزی "جوانه می زنم تا آفتاب بتابد" در این واحد آموزشی خبر داد

ایلنا - کاشان: مدیر دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان كاشان از برگزاری آغاز به کار نهمین همایش دانش آموزی "جوانه می زنم تا آفتاب بتابد" در این واحد آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان "فرشته جوادزاده" در آیین گشایش این همایش گفت: در این همایش به مدت سه روز، یك صد نفر از دانش آموزان 26 طرح علمی، پژوهشی خود برای بازدید کنندگان ارائه می کنند.

به گفته وی، پروژه های تحقیقاتی دانش آموزان با محور علوم زیست شناسی، شیمی، فیزیك و الكترونیك، زبان خارجه، علوم انسانی و هنر به صورت مقاله، پوستر و نمایش فیلم ارائه شده است.

وی اظهار داشت: طرحهایی چون اثر كافئین بر باكتری ها، نانو ذرات نقره، اسكن سه بعدی، جاروی الكترواستاتیك، هویت یابی نمونه ای از طرح های ارائه شده در همایش امسال معرفی كرد.

وی اظهار داشت: فیلتر طبیعی آب، ضدزنگ گیاهی، اریدولوژی، چای ساز خورشیدی، پنجره مجهز به شیشه پاک کن، هومیوپاتی و پاک کن هوا از دیگر طرح هایی است که در این همایش معرفی شده است.

جوادزاده، هدف از برگزاری این همایش را شناسایی استعدادهای برتر،پرورش تفكر خلاق و ایجاد شرایط مناسب برای تحقیقات انجام شده در زمینه های مختلف علمی – هنری توسط دانش آموزان نخبه و توانمند اعلام كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز