خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

توسعه پایدار تبریز نهادینه شده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۲۸

علی رغم بی مهری های اعمال شده به تبریز طی دهه های گذشته، این شهرداری و شورای اسلامی شهر بود که با شناسایی مشکلات و خلاء های موجود در حوزه عمرانی و خدماتی، زمینه ساز آغاز توسعه پایدار این شهر شده و همگان به خاطر این سطح از خدمات باید قدردان مدیریت شهری باشند.

ایلنا- تبریز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت توسعه پایدار تبریز نهادینه شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا حبیب شیری آذر که در آئین بهره برداری از فاز سوم مسیرگشایی 35 متری شهیدان ذاکر سخن می گفت خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی را یارای ایجاد مانع بر سر راه تداوم روند توسعه تبریز نیست و مردم این شهر خود در برابر سنگ اندازان خواهند ایستاد.

وی افزود: علی رغم بی مهری های اعمال شده به تبریز طی دهه های گذشته، این شهرداری و شورای اسلامی شهر بود که با شناسایی مشکلات و خلاء های موجود در حوزه عمرانی و خدماتی، زمینه ساز آغاز توسعه پایدار این شهر شده و همگان به خاطر این سطح از خدمات باید قدردان مدیریت شهری باشند.

شیری آذر خدمات و اقدامات سال های اخیر شهرداری تبریز بی نظیر، ماندگار و زمینه ساز توسعه جهشی این شهر در بین دیگر شهرهای کشور خواند و گفت:نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردم و جلب رضایت آنان بالاترین عبادت هاست و شهرداری تبریز با اقدامات ماندگار و مهم خود طی سال های اخیر در این راستا گام برداشته است.

شیری آذر معرفی تبریز به عنوان زیباترین و توسعه یافته ترین شهر ایران اسلامی را مرهون تلاش های مدیریتی شهرداری دانست و افزود: طی سال های اخیر به طور میانگین هر سال یک عنوان و افتخار ملی و بین المللی نصیب شهر و شهرداری تبریز شده و در کنار این عناوین نیز شهردار تبریز نیز بارها به عنوان شهردار برتر کشور معرفی شده شده است که این انتخاب ها نشان دهنده موفقیت های این شهر و مدیران آن است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز