خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه تبریز:

ماموریت اصلی دانشگاه‌ها توسعه علمی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۸

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه تبریز با دانشجویان نخبه برگزار شد.

ایلنا- تبریز: رئیس دانشگاه تبریز ماموریت اصلی دانشگاه ها توسعه علمی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا پرویز آژیده که در نشست هم اندیشی با دانشجویان نخبه این دانشگاه سخن می گفت،افزود: باید مساعی تمام مدیران برای تحقق این امر باشد و در این راه از برنامه های مدون و کلان تا کارهای جزئی در دستور کار مسئولان دانشگاه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کار ماندگار و اساسی در حوزه علم نیاز به زیر ساخت و امکانات دارد، تصریح کرد: از بدو مسئولیت خود، فراهم کردن آخرین امکانات علمی و آزمایشگاهی در سرلوحه کارهای مدیریت دانشگاه قرار گرفته است، البته تهیه بعضی موارد زمان بر می باشد، اما مسیر کار مشخص است.

آژیده با بیان اینکه تمامی روسای دانشکده ها باید برای برگزاری جلسات منظم هم اندیشی با دانشجویان استعداد درخشان پیشگام باشند، گفت: نقش اساتید مشاور انجمن های علمی که نوعاً از اساتید بارز علمی و فعال انتخاب شده اند نیز بسیار اساسی است و آنها می بایست راهنمای واقعی دانشجویان در همه مراحل زندگی باشند.

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه تخصص و تعهد دو بال پرواز برای نیل به قله های موفقیت است، یاد آور شد: شما دانشجویان نخبه مسئولیت های مهم آینده کشور را بر عهده خواهید داشت و می بایست همزمان با علم اندوزی، تهذیب نفس و کارهای فرهنگی را نیز مدنظر داشته باشید.

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه تبریز با دانشجویان نخبه، استعداد درخشان دانشگاه و اساتید مشاور انجمن های علمی برای تقویت فضا و گفتمان علمی در این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، جمعی از اساتید مشاور انجمن های علمی و دانشجویان استعداد درخشان به بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود در مسائل مختلف پرداختند و برای رفع آنها همفکری شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز