خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات عنوان کرد:

شناخت دقیق بازار و نیاز های مردم از اولویت‌های شرکت ملی پست ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۲۶۳

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت : بررسی و شناخت دقیق بازار و نیازهای مردم و مشتریان در کنار رقابت سازنده با اپراتورهای بخش خصوصی از مهمترین اولویت های شرکت ملی پست ایران است.

به گزارش ایلنا،  حسین نعمتی، مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در جلسه معارفه 3 تن از مدیران جدید شرکت ملی پست با اشاره به اهمیت تغییرات سازمانی، گفت : برای تحقق اهداف سازمانی، رسیدن به پویایی و سرآمدی شبکه و همچنین ورود به فضای رقابتی پیش رو، تغییرات اجتناب ناپذیر است.

وی از حضور اپراتورهای بخش خصوصی به حوزه ارایه خدمات پستی استقبال کرد و افزود: این حضور می تواند مایه نشاط و پررنگ تر شدن نقش حاکمیتی شبکه پست دولتی باشد و همپچنین ارایه خدمات کیفی تر، ارزان تر و متنوع تر برای مردم و مشتریان را به همراه داشته باشد.

نعمتی با تاکید بر اتکا به ظرفیت ها و پتانسیل های درون شبکه، تصریح کرد: نیروی انسانی توانمند و کارآمد، ظرفیت های اساسنامه، درگاه خدمات الکترونیک، فضای فیزیکی گسترده و مناسب، و سرویس های انحصاری اعم از پست عادی، سفارشی، تمبر، بانک های اطلاعاتی، بخشی از قابلیت های پست دولتی است که با مدیریت صحیح، برنامه ریزی دقیق و منسجم و همچنین نگاه اقتصادی، می توان با اطمینان وارد فضای رقابتی پیش رو شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از توان و ظرفیت بالای نیروی انسانی شبکه، گفت: ارتقا و بهبود معیشت و رفاه کارکنان در کنار بررسی و شناخت دقیق بازار و نیازهای مردم و مشتریان و همچنین رقابت سازنده با اپراتورهای بخش خصوصی از مهمترین اولویت های مجموعه جدید مدیریت ارشد شرکت است.

وی با اشاره به اینکه شرکت طی سال های اخیر شاهد تحولات زیادی بوده است، افزود: تغییر اساسنامه، تغییر و تحولات دولت، افزایش سطح انتظارات و توقعات در خصوص ارایه خدمات مطلوب تر و با کیفیت تر، موجب شد خدمات سنتی پست طی این سال ها کانالیزه شده و با بازنگری در تعرفه ها و همچنین با تکیه بر توانایی های دورن سازمانی، بستر مناسبی به منظور ارایه خدمات فراهم شود.

گفتنی است؛ در این جلسه علیرضا زرگوش به عنوان عضو جدید هیات مدیره، محمد احمدی به عنوان معاون فنی و بازرگانی و احمدجان بزرگی به عنوان مدیر کل دفتر مدیرعامل و امور استان های شرکت ملی پست ایران معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز