خبرگزاری کار ایران

پورملائی خبر داد:

حضور نیروهای محیط زیست در مهار آتش سوزی مراتع هامون

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۵۷۶

مدیرکل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان از حضور نیروهای محیط زیست در مهار آتش‌سوزی مراتع اطراف کوه خواجه و تالاب هامون در سیستان خبر داد.

نیره پورملائی مدیرکل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایلنا گفت: نیروهای اداره کل محیط زیست از آغاز آتش‌سوزی در کنار مردم بوده و اقدام به مهار آتش کرده‌اند.

وی ادامه داد: هر یک از دستگاه‌ها در زمان بحران وظیفه خاصی برعهده دارند که اطفاء حریق و آتش در شرح وظایف محیط زیست تعریف نشده و در حوزه آتش‌نشانی است.

مدیرکل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه محیط زیست امکانات اطفاء حریق را در اختیار ندارد، اظهار داشت: با این حال نیروهای محیط زیست از صبح امروز در محل آتش‌سوزی حضور داشته و برای اطفاء حریق به یاری مردم منطقه شتافتند.

پورملائی افزود: تعدادی از محیط‌بانان برای کسب اطلاعات دقیق از میزان خسارات وارده به محل آتش‌سوزی اعزام شده‌اند و اطلاعات تکمیلی از حادثه منتشر خواهد شد.

سرپرست فرمانداری هامون پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفته بود: تا این لحظه هیچ گونه تماسی از سوی محیط زیست دریافت نکرده‌ام.

علیرضا کیخا با بیان اینکه دستگاه‌های متولی مانند محیط زیست و منابع طبیعی تاکنون هیچ گونه همکاری نداشته و وجود خارجی در حل مشکل آتش‌سوزی نداشته‌اند، گفت: این شیوه درستی نیست که ما در منطقه باشیم و دستگاه‌های متولی در منطقه نباشند.

منبع خبرگزاری دانشجو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز