خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره انجمن وارد کنندگان تلفن همراه:

مردم به هیچ وجه موبایل قاچاق نخرند/ رجیستری باعث ایجاد انحصار یا گرانی نمی‌شود + فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۴۰۴

رئیس هیات مدیره انجمن وارد کنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی گفت: مردم بدانند که طرح رجیستری قرار نیست باعث ایجاد انحصار یا گرانی شود، این طرح بازار موبایل ایران را سر و سامان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سید محمود سفار، رئیس هیات مدیره انجمن وارد کنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص طرح رجیستری موبایل گفت: من بسیار خوشحال هستم که دولت همت کرد و مبحث رجیستری را اجرایی کرد.

سفار ادامه داد: طرح رجیستری موبایل علاوه بر کمک به اقتصاد کشور در راستای خرید کالای سالم و موبایل سفارش داده شده برای کشور مقصد و ارائه خدمات پس از فروش واقعی، کاربرد دارد. در انجمن شرکت‌های وارد کننده موبایل، تبلت و لوازم جانبی، آمادگی پاسخگویی به  شکایات مردم نسبت به عدم ارائه خدمات پس از فروش،  وجود دارد.

وی با بیان این که مردم از خرید کالای قاچاق بپرهیزند، گفت: من از مردم می‌خواهم در وهله اول به سلامت خودشان احترام بگذارند و از کالای قاچاق به هیچ وجه استفاده نکنند. یکی از مهم‌ترین بررسی‌هایی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص کالاهای وارد شده به صورت رسمی انجام می‌دهد، مبحث SAR یا میزان جذب تششعات تلفن همراه است. تلفن‌های همراهی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند و این تست‌ها برای آن‌ها انجام نمی‌شود، به صورت قطعی آسیب‌های بسیار زیادی به سلامت مردم وارد می‌کند.

سید محمود سفار افزود: مردم با خرید گوشی قاچاق در واقع کالایی را خریداری می‌کنند که هیچ گونه خدمات پس از فروش به آن‌ها ارائه نمی‌کند. قطعا مردم این مسئله را مشاهده کرده‌اند که کالاهایی که به صورت قاچاق خریداری می‌شود، فروشنده در لحظه فروش به آن‌ها اعلام می‌کند که هیچ تعهدی برای آینده این کالا ندارد.

رئیس هیات مدیره انجمن وارد کنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی تاکید کرد: انجمن شرکت‌های وارد کننده موبایل آمادگی لازم برای تامین بازار موبایل با کالاهای صد درصد سالم را دارد و مردم بدانند که طرح رجیستری قرار نیست باعث ایجاد انحصار یا گرانی شود. این طرح بازار موبایل ایران را سر و سامان می‌دهد و موبایل سالم را با قیمت مناسب‌تر در اختیار خریدار قرار می‌دهد.


گفت‌و‌گو: مهدی فوقی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز