خبرگزاری کار ایران

جهانگیری خبر داد:

اختصاص 12 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی در کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۶۳

معاون اول رئیس جمهور گفت: برای امسال مبلغ 12 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی در کشور اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسحاق جهانگیری در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی در شهرستان اندیکا با ابراز خرسندی از آغاز کارهای توسعه‌ای در سطح روستاهای کشور، گفت: روستاها مرکز تولید کشاورزی و دامداری هستند و سیاست دولت این است که خدمات مورد نیاز مردم در روستاها به صورت جدی فراهم باشد که مردم در روستا ها ساکن باشند و به حاشیه شهرها مهاجرت نکنند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: از سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی مبلغ 500 میلیون دلار و امسال هم 100 میلیون دلار برای حل مشکلات تامین آب شرب برای روستا های کشور اختصاص داده شده است و کار ها در این زمینه پیشرفت خوبی داشته و امروز هم شاهدیم در روستا های زیادی از این منطقه که جزو مناطق محروم است مساله آب شرب حل شده است.

جهانگیری تصریح کرد: کار گازرسانی در این منطقه با توجه به این که جزو مناطق سردسیر و کوهستانی است در دستور کار قرار دارد و به سرعت انجام خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور در مورد مساله سلامت و بهداشت روستایی، عنوان کرد: موضوع بهداشت جزو مسائل اساسی است و خانه‌های بهداشت برای روستاهای کشور باید بیش از پیش فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور در مورد برنامه دولت برای موضوع اشتغال روستایی، تصریح کرد: امسال مبلغ 12 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی اختصاص یافته است. 

جهانگیری در پایان گفت: امیدواریم با پیگیری مسوولان در آینده طرح‌های بیشتری برای رونق اقتصاد روستاها و طرح های اشتغال روستایی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز