خبرگزاری کار ایران

مهار آتش‌سوزی خوابگاه دانشجویی دانشگاه یاسوج با تلاش آتش نشانان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۲۳

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج خاطرنشان کرد: آتش سوزی که از زیرزمین خوابگاه شروع شده بود در همان زیرزمین توسط 10 نفر آتش نشان کنترل و مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج از مهار آتش سوزی در خوابگاه دانشجویی پسرانه دانشگاه یاسوج خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی، «محمد رستمی» افزود: این آتش سوزی ساعت یک و 10 دقیقه بامداد سه شنبه، 21 آذرماه در خوابگاه دانشجویی پسرانه دانشجویان دانشگاه یاسوج در منطقه زیرتل این شهر رخ داده بود.

وی بیان کرد: آتش سوزی در منطقه زیرتل ورودی دانشگاه یاسوج اتفاق افتاد که سه تیم از آتش نشانی به محل اعزام شد، تیم اول کمتر از پنج دقیقه به محل رسید و درخواست کمک کرد و تیم های دوم و سوم نیز به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج خاطرنشان کرد: آتش سوزی که از  زیرزمین خوابگاه شروع شده بود در همان زیرزمین توسط 10 نفر آتش نشان کنترل و مهار شد.

رستمی با بیان اینکه تلاش برای اطفاء حریق تا ساعت چهار بامداد ادامه داشت، تصریح کرد: باتوجه به وضعیت آتش سوزی، کل چهارطبقه را دود گرفته بود و سریعا دانشجویان به بیرون از خوابگاه هدایت شدند.

وی در خصوص خسارات جانی و مالی احتمالی این آتش سوزی ادامه داد: این آتش سوزی تلفات جانی نداشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج در رابطه با علت آتش سوزی اضافه کرد: علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است.

بر اساس این گزارش، این خوابگاه دانشجویی پسرانه خودگردان دانشگاه یاسوج چهار طبقه که حدود 200 نفر در آن اسکان دارند، در منطقه زیرتل شهر یاسوج واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز