خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

دعوت استاندار مرکزی از حضور پرشور مردم در تظاهرات ضد آمریکایی-صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۵۰

استاندارمرکزی در پیامی انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم و مردم شریف استان را به حضور پرشور در تظاهرات ضد آمریکائی - صهیونیستی روزجمعه دعوت کرد.

به گزارش ایلنا از اراک، سیدعلی آقازاده در این پیام  آورده است: 

شهر قدس که مسجد الاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، بخش جدایی‌ناپذیر و همیشگی فلسطین عزیز است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی محسوب می‌شود و دارای منزلت و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان  است. 

وی بیان کرده است: اقدام سخیفانه رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس٬ نقض آشکار واقعیت‌های تاریخی و همچنین قطعنامه‌های بین‌المللی محسوب می‌شود.

آقازاده تصریح کرده است: اینجانب در کنار مردم استان مرکزی ضمن اعلام مجدد همبستگی کامل با مردم فلسطین، بار دیگر مسئولیت مهم همه ملت‌ها و دولت‌های مسلمان و همچنین جامعه بین‌المللی به ویژه سازمان ملل متحد در پایان دادن به اشغال فلسطین و قدس شریف و کمک به مردم این سرزمین جهت دستیابی به حقوق مسلم اساسی‌شان را مورد تاکید قرار داده و ضمن محکوم نمودن انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، از همه اقشار، گروه‌ها و مردم شریف و متدین استان مرکزی خواستارم فردا جمعه ضمن حضور در نماز باشکوه جمعه٬ در تظاهرات ضد آمریکائی - صهیونیستی شرکت نموده و با حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، یکپارچه شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر دهند.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز