خبرگزاری کار ایران

کلافگی کرانچار از دست گلرهایش

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۰۷

دروازه‌بان سپاهان روی هر 3 گل خورده تیمش مقابل استقلال مقصر بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته در دیدار مقابل استقلال با نتیجه سنگین 3 بر صفر مغلوب شد و این شکست بیش از آنکه حاصل تفاوت سطح فنی دو تیم باشد، تفاوت دروازه‌بان‌های استقلال و سپاهان را نشان می‌داد. جایی که حسینی ستاره تیمش بود و 2 موقعیت صد در صد گل را با واکنش‌های عالی خنثی کرد ولی مهدی صدقیان، دروازه‌بان سپاهان به نوعی روی هر 3 گل خورده تیمش مقصر بود.

سپاهان در فصل جاری ضربه زیادی از چارچوب دروازه خورده است. فصل برای این تیم با صدقیان شروع شد و گلر سپاهان که به دلیل مصدومیت اولیویرا در دروازه قرار گرفته بود در 4 هفته ابتدایی علمکرد ضعیفی داشت تا همه منتظر بازگشت دروازه‌بان برزیلی باشند.

اولیویرا بازگشت ولی حضور او هم در ترکیب سپاهان موفق نبود و عملکرد ضعیف او باعث نیمکت‌نشینی در چند دیدار پایانی نیم فصل اول شود و دو دیدار اخیر سپاهان با حضور مجدد صدقیان در دروازه همراه بود ولی او هم در این دیدارها یکی از نقاط ضعف تیمش محسوب می‌شد.

با این حال به نظر می‌رسد کرانچار حسابی از دست گلرهای تیمش کلافه است و طبق شنیده‌ها اولیویت اصلی این باشگاه برای نقل و انتقلات جذب یک گلر خوب است و باید دید کدام گزینه جذب طلایی پوشان می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز