خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان گفت:

توقیف محموله ۷ میلیارد ریالی کالای قاچاق در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۴۹۴

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ماموران انتظامی هنگام کنترل محور های مواصلاتی در محور "اندیمشک-خرم آباد" یک دستگاه خودرو تریلرحامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد پلیس در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد 268 کارتن اتوی مو، 287 کارتن ماشین اصلاح ، 234 کارتن سشوار، 127 کارتن موزن بینی، 5 کارتن قطعات لوازم آرایشگری قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده افزود: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر 7 میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه ضمن توقیف یک خودرو تریلر، یک نفر دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال"، طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت ، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای اخلال گران اقتصادی ناامن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز