خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه فاش کرد؛

وعده مشاور امنیتی سابق کاخ‌سفید برای لغو تحریم‌های علیه روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۴۸۰

یک منبع آگاه از وعده مشاور امنیتی سابق کاخ‌سفید برای لغو تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، یک منبع آگاه در دولت آمریکا، روز گذشته-چهارشنبه- حقایقی را در رابطه با وعده‌های«مایکل فلین» مشاور امنیتی سابق رییس‌جمهوری آمریکا در رابطه با روسیه، فاش کرد.

این منبع که نخواست هویتش فاش شود، گفت که «فلین» در خلال مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا، به تعدادی از سرمایه‌داران نزدیک خود وعده لغو تحریم‌های آمریکا علیه روسیه را داده بود.

طبق اظهارات این منبع آگاه، «فلین» در مراسم تحلیف با ارسال پیامی به سرمایه‌گذاران طرحی در ارتباط با انرژی هسته‌ای که برای اجرایی شدن به لغو تحریم‌های علیه روسیه نیاز داشت، گفت که طرح مورد نظر اجرایی می‌شود.

گفته می‌شود طرحی که فلین وعده اجرایی شدن آن را داده بود، طرح ساخت ۴۵ نیروگاه هسته‌ای توسط شرکت‌های آمریکایی، روسی و فرانسوی در عربستان و چند کشور عرب زبان دیگر، بوده است.

«مایکل فلین» که تنها ۲۴ روز به عنوان مشاور امنیتی رییس‌جمهوری آمریکا فعالیت کرد، هفته گذشته به دروغ گفتن به ماموران اف‌بی‌آی درباره ارتباط با دیپلمات‌های روسیه، اعتراف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز