خبرگزاری کار ایران

پیشنهادات نیم فصل را رد می‌کنم

پیمان بابایی: آندو یک رهبر واقعی در میانه میدان است/ خوب بازی می‌کنم تا به روسیه بروم

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۴۴۴

مهاجم گسترش فولاد در مورد نتایج خوب این تیم و درخشش خودش در ترکیب می‌گوید.

پیمان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی با ارزش تیمش مقابل پدیده در هفته پانزدهم اظهار داشت: بازی سختی مقابل پدیده داشتیم و همه این تیم را می‌شناسند و کیفیت این تیم از جایگاهش در جدول مشخص است. هدف ما در ابتدا گل نخوردن و بعد نفوذ به نقاط ضعف حریف بود و با توصیه‌هایی که فیروز کریمی برای ما داشت به خوبی توانستیم به حریف ضربه بزنیم و 3 امتیاز با ارزش کسب کنیم.

وی در مورد نتایج خوب گسترش فولاد در هفته‌های اخیر گفت: خوشبختانه با آمدن فیروز کریمی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار شده است و روند رو به رشدی در پیش گرفته‌ایم که هفته به هفته پیشرفت می‌کنیم و خوشحالم رتبه تک رقمی کسب کردیم و شک نکنید این روند در نیم فصل دوم ادامه دارد و بهترین رتبه ممکن را در پایان کسب خواهیم کرد.

مهاجم گسترش فولاد در مورد درخشش خودش مقابل پدیده گفت: همیشه تلاش می‌کنم بهترین بازی ممکن را انجام دهم و البته این زحمات کل تیم است که توسط مهاجم به ثمر می‌رسد و خوشحالم که هم توانستم گل بزنم و هم پاس گل بدهم. من گلزنی را بیشتر دوست دارم ولی موقعیتش باشد پاس گل هم می‌دهم.

بابایی در مورد تاثیر بازگشت آندو تیموریان در نتایج اخیر تیم عنوان کرد: تیم ما جوان است و یک رهبر در میانه میدان لازم داشتیم که با آمدن آندو این مشکل برطرف شد. او هم از نظر فنی سطح بالایی دارد و روند تیم را بهتر می‌کند و هم یک رهبر واقعی میانه زمین است که حضورش در تیم اهمیت بالایی دارد. با اضافه شدن فخرالدینی و سایر مصدومان در ادامه لیگ بهتر هم می‌شویم.

وی با اشاره به تعطیلات نیم فصل و پیشنهاداتش در نقل و انتقالات عنوان کرد: پیشنهاداتی رسیده ولی من با گسترش فولاد قرارداد دارم و قصد دارم حداقل تا پایان فصل در این تیم بمانم و در نیم فصل جدا نخواهم شد. یکی از اهدافم در گسترش فولاد هم این است که به تیم ملی برسم و مسافر روسیه شوم.

بابایی در پایان با اشاره به حضورش در تیم منتخب هفته ایلنا خاطرنشان کرد: نظر لطف شماست و از این بابت ممنونم و این موارد انگیزه من را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز