خبرگزاری کار ایران

سوبله سپاهان با سه سوپرگل

استقلال 3 - سپاهان صفر ؛ استقلال سر و سامان گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۲۶۸

از هفته پانزدهم لیگ برتر،استقلال با ارائه نمایشی دیدنی موفق شد سپاهان را 3 بر صفر شکست دهد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های استقلال و سپاهان از ساعت 17:30 امروز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار استقلال موفق شد با گل های علی قربانی در دقیقه (4) و جپاروف در دقیقه (35) و (46) سپاهان را شکست دهد و با 20 امتیاز به رده هشتم جدول رده بندی صعود کند.

 

تیم داوری: 

علیرضا فغانی – بابک داوری – میریعقوب حجتی – محمد ملکی – ناظر: محمدرضا فلاح
 
 
کارت زرد: سعید آقایی (8) و علی کریمی (21) سپاهان
کارت قرمز:
 
 
گل ها:
 
استقلال 1 - 0 سپاهان (علی قربانی دقیقه 4):پاس تک ضرب و دیدنی فرشید اسماعیلی پشت مدافعان سپاهان به علی قربانی رسید و این بازیکن هم با یک ضربه سرضرب و دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه سپاهان را باز کرد.
استقلال 2 - 0 سپاهان (سرور جپاروف 36): ضربه ایستگاهی برای استقلال را جپاروف با یک ضربه فوق العاده به گل دوم آبی پوشان تبدیل کرد.
استقلال 3 - 0 سپاهان (سرور جپاروف 46): دفع ناقص مدافعان سپاهان پشت محوطه جریمه با جپاروف رسید و این بازیکن هم با یک شوت دقیق و زمینی توپ را درون دروازه سپاهان جای داد.
 

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، چپاروف، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی(خسرو حیدری 65) ، فرشید اسماعیلی (فرشید باقری 76) و علی قربانی(یعقوب کریمی 88)

 

ترکیب سپاهان:

مهدی صدقیانی، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، مهدی رحیمی، سعید آقایی (57 - مروان حسین)، علی کریمی، میلاد سرلک، جلال الدین علی محمدی، حسین پاپی (57 - رسول نویدکیا)، رضا میرزایی (46- مهرداد محمدی) و ساسان انصاری

 

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 12: حرکت خوب رضا میرزایی از سمت چپ و سانتر کوتاه این بازیکن را حسینی با واکنش خوب خود مهار کرد.

دقیقه 27: اشتباه عجیب روزبه چشمی یک موقعیت عالی را نصیب حسین پاپی کرد اما ضربه کم جون این بازیکن از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 40 : ضربه ایستگاهی چپاروف با اشتباه دروازه بان سپاهان می رفت که به صورت مستقیم وارد دروازه سپاهان شود اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 61: ضربه فوق العاده پای چپ مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه را حسینی با یک واکنش فوق العاده برگشت داد.

دقیقه 63: ارسال کرنر به روی دروازه استقلال با ضربه سر مروان حسین همراه شد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64:ضربه فنی و کات دار داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه را صدقیان با یک واکنش مناسب راهی کرنر کرد.

دقیقه 74:ضربه ایستگاهی برای سپاهان را نویدکیا به سمت دروازه استقلال زد اما توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: جلال الدین علی محمدی در موقعیت تک به تک ضربه خود را به سمت دروازه استقلال زد که سید حسین حسینی با یک واکنش مناسب توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 4+90: ضربه ایستگاهی سپاهان را علی کریمی به شکلی دیدنی به سمت دروازه استقلال زد اما حسینی با یک عکس العمل دیدنی توپ را از کنج دروازه بیرون کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز