خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تصمیم‌گیری نهایی برای محل نمایشگاه کتاب سی‌ویکم در جلسه آتی شورای سیاست‌گذاری/معرفی بورسیه‌های نمایشگاه بعد از تشکیل کمیته انتخاب

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۳۱

به گفته امیرمسعود شهرام‌نیا؛ تصمیم‌گیری نهایی درباره مکان سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جلسه آتی شورای برنامه‌ریزی این نمایشگاه قطعی می‌شود.

امیرمسعود شهرام‌نیا (مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها درباره مکان سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری؛ گزارشی از سه مکان پیشننهادی که امکان برگزاری نمایشگاه کتاب را دارند، ارائه کردیم و درباره نمایشگاه بین‌المللی، مصلی و شهرآفتاب صحبت شد تا نقاط قوت و ضعف هرکدام از این مکان‌ها را ارزبابی کردیم. نهایتا در جلسه اعضای شورای تصمیم‌ گرفتند جلسه‌ای هم با دوستان شهرداری داشته باشند و گفت‌وگوها ادامه پیدا کند.

شهرام‌نیا ادامه داد: به احتمال زیاد در جلسه آینده تصمیم‌ نهایی درباره مکان نمایشگاه گرفته می‌شود. با این حال احتمال قبول گزینه خیابان سئول به دلیل مسائل ترافیکی و برگزاری نمایشگاه نفت در تاریخ نمایشگاه کتاب خیلی کم است ولی هر دو گزینه مصلی و شهرآفتاب به شکل جدی مورد بررسی قرار دارند و ان‌شاءالله در جلسه آینده شورای سیاست‌گذاری به تصمیم نهایی درباره این موضوع می‌رسیم.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی همچنین درباره روند انتخاب افراد برای طرح بورسیه نمایشگاه کتاب بیان کرد: این طرح تنها متخص به یک دوره نبوده و نیست و طبیعتا امسال هم این موضوع است. امیدوارم در جلسه آتی شورای سیاست‌گذاری در مورد کمیته انتخاب تصمیم‌گیری خواهیم کرد و به محض مشخص شدن این کمیته پیشنهادهای مختلفی که ارائه شده را هم بررسی می‌کنیم. در حقیقت تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب بورسیه‌های نمایشگاه منوط به تشکیل کمیته بررسی است تا از میان نفرات معرفی شده برای بورسیه به قطعیت برسیم. تعداد افرادی که انتخاب می‌شوند هم همان 10 نفر است ولی ممکن است شورای سیاست‌گذاری برای افزایش یا کاهش این مورد هم تصمیم‌گیری کند و این مسئله هم در اختیار شورا قرار دارد.

او پیش‌تر نیز در توضیح پیگیری‌های صورت گرفته ازسوی شهرداری برای تکمیل و اضافه کردن فضای مسقف شهرآفتاب به ایلنا گفته بود: با دو مجموعه ازجمله بانک شهر که بحث واگذاری شهرآفتاب از سوی شهرداری به آن‌ها مطرح بوده با شهرداری مذاکراتی را داشته و داریم. آقای وزیر هم با شهردار تهران و مدیرعامل بانک شهر هم گفت‌وگویی‌ها انجام داده و مکاتباتی با شهرداری تهران انجام شده است. این مکاتبه به دو معاونت شهرداری ارجاع شده و ما پیگیر هستیم تا این مذاکرات را با این معاونت‌ها ادامه بدهیم. البته تا امروز مذاکراتی هم با آن‌ها داشته‌‌ایم و دستورات کارشناسی برای بررسی درخواست‌های ما ازجمله اضافه کردن فضاهای مسقف از سوی این معاونت‌ها صادر شده است. باید مسئولان شهرداری و شهرآفتاب بررسی کنند که اضافه کردن فضاهای مسقف تا چه میزان برایشان امکان‌پذیر است و ان‌شاءالله ما پیگیری را در روزهای آینده ادامه می‌دهیم و در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه مجموعه اقداماتی که شهرداری می‌تواند تا زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران محقق کند را در این شورا ارائه می‌کنیم تا درباره آن تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز