خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان انجام شد؛

برپایی همایش علمی تخصصی اشتغال و کارآفرینی در گردشگری

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۱۹

همایش علمی تخصصی اشتغال و کارآفرینی در گردشگری در سالن همایش‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، همایش علمی تخصصی اشتغال و کارآفرینی در گردشگری در سالن همایش‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان برگزار شد.

این همایش در راستای توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری، توسعه اشتغال در این حوزه و آشنایی دانشجویان با مشاغل و زمینه ‌های کارآفرینی در حوزه گردشگری برگزار شد.

در این همایش معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه استانداری زنجان، رییس دانشگاه جامع استان و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان حضور داشتند.

در این همایش دو پنل تخصصی با موضوعات معرفی مشاغل رشته گردشگری، معرفی سلسله مراتب پیشرفت در مشاغل این حوزه، آشنایی کلی با مباحث و موضوعات مورد استفاده در گردشگری از جمله آشنایی کلی با نرم‌افزارهای پرکاربرد و مورد استفاده در حوزه گردشگری و مشاوره و راهنمایی دانشجویان و فارغ‌ التحصیلان آماده به کار در خصوص نحوه ورود به بازار کار برپا گردید.

در این پنل‌ها خسرو سلجوقی، عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، کارآفرین برتر کشوری و موسس بنیاد خیرین کارآفرین به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز