خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرعامل شستا؛

محمود مخدومی مدیرعامل تاپیکو شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۴۲

مرتضی لطفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حکمی محمود مخدومی را به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی تاپیکو، عصر امروز شنبه‌ ۱۱ آذر ۱۳۹۶ در حاشیه جلسه هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی حکم انتصاب مهندس مخدومی به مدیرعاملی تاپیکو به وی ابلاغ و از خدمات مهندس پیوندی مدیرعامل پیشین این هلدینگ تجلیل به عمل آمد.

پیوندی همچنین با حکم مدیرعامل شستا به عنوان مشاور مدیرعامل این هلدینگ در امور نفت و گاز و پتروشیمی و رییس هیات مدیره تاپیکو منصوب شد.

در این جلسه همچنین سیدعمادحسینی، اسلام خسروی و جواد داوری به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره تاپیکو در دوره جدید احکام خود را از مدیرعامل شستا دریافت کردند.

مخدومی دارای لیسانس مهندسی برق با گرایش قدرت از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس برق از دانشکده فنی دانشگاه تهران است. وی پیش از این به عنوان مدیر عامل هلدینگ انرژی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در این مجموعه بزرگ اقتصادی به خدمت‌رسانی مشغول بوده است.

از جمله سوابق دیگر مخدومی می‌توان به معاونت نفت و گاز و معاونت تولید شرکت مهندسی گروه مپنا (موننکو ایران)، مدیر عاملی شرکت مشاور ساخت و راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر (افق هسته‌ای)، پیمانکار ساخت و راه‌اندازی نیروگاه‌های اتمی، رییس پژوهشکده کنترل و مدیریت شبکه پژوهشگاه نیرو و کارشناس فنی شرکت قدس نیرو اشاره کرد.

چاپ و ارائه 15 مقاله در نشریات و کنفرانس‌های داخلی و بین المللی، انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه کشور در حوزه وزارت نیرو، پذیرش در دوره دکترای مهندسی برق بورس کشور فرانسه و دبیری کمیته علمی / تخصصی کنفرانس بین المللی برق (PSC ) طی 18 سال گذشته از جمله مهم‌ترین سوابق علمی و اجرایی او به شمار می‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز