خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه آثار جانبازان شیمیایی ایران در لاهه

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۵۵

نمایشگاه آثار جانبازان شیمیایی کشورمان در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در لاهه هلند برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری بیست و دومین کنفرانس کشورهای عضو کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی در مقر سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در لاهه هلند، جانبازان شیمیایی کشورمان نمایشگاهی از آثار خود با پیام منع تولید و کاربرد سلاح‌های شیمیایی در حاشیه این کنفرانس برگزار کردند.

نمایشگاه جانبازان شیمیایی کشورمان مورد توجه میهمانان عالی‌رتبه، سفرا و دیپلمات‌های شرکت‌کننده در کنفرانس کشورهای عضو کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی قرار گرفت و تعداد بسیاری از  آن بازدید کردند.

احمد اوزومجو، مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیائی نیز از این نمایشگاه بازدید کرد.

در این بازدید که غلامحسین دهقانی مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت امور خارجه و علیرضا جهانگیری سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان منع سلاحهای شیمیایی حضور داشتند، مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی با خالقان و طراحان آثار هنری موجود در این نمایشگاه گفت‌وگو کرد.

در این نمایشگاه آثاری از موزه صلح تهران، جانبازان شیمیایی سردشت و انجمن دفاع از قربانیان سلاح‌های شیمیائی استان فارس به نمایش درآمده است.

آثار نمایشگاه موزه صلح تهران در بیست و دومین اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی از بین ۱۵۴ اثر از ۱۰۰ هنرمند جوان کشورمان که از سراسر ایران ارسال شده است، انتخاب شده و از میان آثار ارسالی ۱۸ اثر از ۱۸ هنرمند توسط هیات داوران و اساتید دانشگاه هنر تهران برگزیده شده و در این نمایشگاه با عنوان «بوی بادام» به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز