خبرگزاری کار ایران

مشاور‌ وزیر کشور مطرح کرد:

تخصیص 200 میلیارد تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۳۹

مشاور‌ وزیر کشور و معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: امسال ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع عمومی دولت برای مقابله با آسیب‌ های اجتماعی تخصیص داده می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا محبوبی مشاور‌ وزیر کشور و معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور با بیان این مطلب که امروز مقابله با آسیب‌ های اجتماعی، جا افتاده و حتی بخشداران نیز آن را به طور مستمر پیگیری می‌کنند، گفت: یکی از اولین اقداماتی که سازمان‌های بین المللی و وزارت بهداشت تاکید دارد، حمایت طلبی است. ما توانستیم در عالی‌ ترین سطح نظام، حمایت طلبی در سطح کلان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به این که حرف زدن در مورد سلامت جنسی ممکن است با محدودیت هایی روبرو باشد لذا مطالعات زیادی در وزارت کشور در این زمینه انجام شده و راهکارهایی نیز پیش‌بینی شده است، افزود: پرداختن به این موضوع یک مسئولیت اجتماعی بزرگ است، ما هر مسئول و در هر جایگاهی که هستیم نباید منتظر دستورالعمل باشیم، بلکه باید به میزانی که در جریان اطلاعات این بیماری هستیم، ظرفیت سازمان‌ ها را به استخدام پیشبرد این برنامه در بیاوریم.

مشاور‌ وزیر کشور و معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور همچنین گفت: در سال ٩٢ و با شروع دولت یازدهم گزارش جامعی را از وضعیت جامعه در حضور مقامات سه قوه و مسئولان ارشد نظام ارائه دادیم.

 محبوبی در پایان گفت: در جلسه ای که با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد، موضوعاتی از جمله اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، سکونتگاه های غیر رسمی و مناطق حاد و بحرانی و توسعه نیافته به عنوان آسیب اجتماعی معرفی شد که تمام اینها می‌تواند به نوعی با موضوع ایدز در ارتباط باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز