خبرگزاری کار ایران

از سوی نشریه معتبر بنکر اعلام شد:

بانک آینده، بانک سال ایران در سال 2017 میلادی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۰۰

نشریه بنکر در سال جاری،در قالب ارزیابی و انتخاب بانک‌های سال کشورهای مختلف جهان، بانک آینده را به‌ عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران برای سال 2017 میلادی، انتخاب و معرفی نموده است.

به گزارش ایلنا، نشریه بین‌المللی بنکر در آخرین ارزیابی خود در سال جاری، بانک آینده را به‌عنوان: بانک سال جمهوری اسلامی ایران (Bank of The Year in I.Iran) در سال 2017 میلادی معرفی و تندیس و گواهی مربوط را به بانک آینده اعطا کرد.

نشریه معتبر بنکر (The Banker)، با بیش از 90 سال سابقه حرفه‌ای در زمینه بانکداری در سطح جهانی، هر سال باتوجه به صورت‌های مالی حسابرسی شده مربوط به سال قبل مؤسسات مالی وبانکی و با در نظر گرفتن برخی شاخص‌ها از جمله: سود خالص، سرمایه پایه، بازده دارایی‌ها،نرخ بازده حقوق صاحب آن سهام، نسبت هزینه به درآمد و نسبت تسهیلات غیرجاری، مزیت‌های استراتژیک، پاسخ‌گویی به نیازهای بازار، قدرت رویارویی باتغییرات اقتصادی در دوره مالی مورد نظر و مقایسه آن با دو دوره مالی متوالی قبلی، اقدام به ارزیابی بانک‌ها می‌نماید.

با این رویکرد و تحلیل دقیق شاخص‌های مالی و استراتژیک، نشریه بنکر در سال جاری،در قالب ارزیابی و انتخاب بانک‌های سال کشورهای مختلف جهان، بانک آینده را به‌ عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران برای سال 2017 میلادی، انتخاب و معرفی نموده است.

تندیس و گواهی مربوط به این موفقیت نیز طی مراسمی که با حضور بی شمار 350 نفر ازمدیران ارشد بانک‌ها، از 140 کشور جهان در روز چهارشنبه مورخ 1396/09/08، در شهرلندن برگزار گردید؛ به‌ همراه سایر بانک‌های برتر کشوری، منطقه‌ای و جهانی دریافت شد.

شایان ذکراست؛ کسب این عنوان، پس از انتخاب بانک آینده، به‌عنوان «برترین بانک تحول‌ساز خاورمیانه»، توسط مؤسسه معتبر یورومانی، دومین افتخار جهانی و متوالی بانک آینده، در سال جاری به‌شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز