خبرگزاری کار ایران

زنجیره امنیت غذایی مردم از «مزرعه تا سفره» باید تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۴۹۸

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید با نظارت و کنترل جدی بر فرآیند تولید و سلامت محصولات کشاورزی، زنجیره امنیت غذایی مردم از «مزرعه تا سفره» تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، محمد علی جوادی معاون مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: برای بالا بردن امنیت غذایی و تکمیل زنجیره کشاورزی از کشت تا سفره در کشور و استان هرمزگان ظرفیت های اقتصادی زیادی وجود دارد که باید آن ها را شناسایی و به کار گرفت.

وی بیان داشت: بدون شک هرمزگان پر ظرفیت ترین استان در زمینه های صنعت، گردشگری، تجارت و کشاورزی است که هر یک از این ظرفیت ها قابل توسعه و گسترش است که باید به تک تک آن ها پرداخته شود.

معاون مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان طبق ارزیابی های صورت گرفته جزو برترین دستگاه ها در کشور است، اظهار کرد: در حوزه جهاد کشاورزی باید یک قدم به جلو حرکت کنیم و امور کشاورزی هرمزگان را از آن چیزی که هست، جلوتر ببریم.

جوادی هم چنین به تربیت مدیران آینده در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: سند تربیت مدیران آینده در این وزارتخانه تنظیم و در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصویب شده و آموزش ها در برخی مقاطع مدیریتی و معاونت های وزارت اجرا شده است.

وی یادآور شد: تحول در نیروی انسانی شاغل در بخش کشاورزی و پرورش و تربیت مدیران شایسته و توانمند در حوزه کشاورزی در آینده از مهم ترین هدف های این سند است.

در این نشست از خدمات ناصر حیدری پوری رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان قدردانی و علی باقر زاده همایی به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز