خبرگزاری کار ایران

«پیشخوان همراه بانک آینده،شعبه ­ای دردستان شما»

عرضه خدمتی نوین ازمجموعه خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۴۹۶

جدیدترین محصول خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده عرضه شد.

به گزارش ایلنا، بانک آینده که پیش ازاین باطراحی وتوسعه پیشخوان مجازی،موفق به ارائه یکی ازنوین­ ترین و منحصر به‌فردترین خدمات بانکداری الکترونیکی شده بود؛باتوجه به لزوم گسترش و تعمیق خدمات بانکداری الکترونیکی مبتنی برتلفن های همراه، به تازگی ازپیشخوان همراه که سریع‌ترین وامن‌ترین سامانه بانکداری همراه در کشورمان است؛در قالب نسخه موبایلی پیشخوان مجازی، رونمایی کرد.

شایان ذکر است؛ پیشخوان مجازی وپیشخوان همراه به صورت یکپارچه باهمکارکرده وبرای ورودبه هردوسامانه فقط یک نام کاربری ورمزعبورنیازاست.

گفتنی است؛پیشخوان همراه به­ گونه‌ای طراحی شده که کیفیت و پهنای باند اینترنت به هرمیزان که باشد؛پیشخوان همراه قابل دسترسی است. پیشخوان همراه،نیازبه نصب وبه‌روزرسانی نداشته وازطریق مرورگرتلفن همراه شماقابل استفاده است.

از کلیه مشتریان عزیز دعوت می­شود؛ برای بهره ­برداری از این خدمت منحصر به­ فرد بانک آینده با مراجعه به سامانه پیشخوان مجازی، به نشانی:https://www.abplus.irثبت‌نام نموده و به عضویت این سامانه درآیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می­توانید؛ به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه و هم­چنین با مرکز ارتباط بانک آینده با شماره تلفن: 27663200-021، تماس حاصل فرمایید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز