خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد:

آماده‌سازی ستاد بحران و تجهیز در برابر اولین برف زمستانی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۴۳۸

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به تاکید شهردار رشت مبنی بر اینکه برف اول امسال نباید موجب غافلگیری شود، تصریح کرد: در همین راستا ستاد بحران شهرداری رشت تجهیز و آماده استقبال از این نعمت خدادادی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی بهارمست آماده‌سازی ستاد بحران را در دو بخش ماشین آلات و نیروی انسانی تقسیم بندی کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه لجستیک، تعمیر و به روز رسانی ماشین آلات در دستور کار است تا در زمان بارش برف با آمادگی کامل در نقاط مشخص مستقر و آماده خدمت رسانی باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت در ادامه با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران تصریح کرد: با توجه به محدودیت های شهرداری رشت در بخش ماشین آلات، از ظرفیت های بخش خصوصی و پیمانکاران برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان نیز استفاده خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت در پایان با تاکید بر پرداخت مطالبات معوقه پیمانکاران و نیروهای خدماتی ، بیان کرد: با رفع موانع موجود، برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تجهیز و آماده سازی ستاد بحران و تعمیر ماشین آلات، شهرداری رشت با تمام توان به استقبال نخستین برف زمستانی خواهد رفت تا شهروندان بدون نگرانی به تماشای بارش این نعمت الهی بنشینند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز