خبرگزاری کار ایران

کدخدایی در پاسخ به ایلنا:

شورای نگهبان نهاد سیاسی نیست/ از انتقادها و پیشنهادها استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۴۰۹

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: شورای نگهبان از اصحاب رسانه و سیاسیون می‌خواهد نظرات، انتقاد و پیشنهادات خود را به شورا ارسال کنند. اما نکته‌ای که در رسانه‌ها مطرح شده رایزنی سیاسی بود ولی شورای نگهبان نهاد سیاسی نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباسعلی کدخدایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه بسیاری معتقد هستند که گفت‌وگوی میان شورای نگهبان و جریان‌های سیاسی می‌تواند موجب افزایش وفاق در میان جریان‌های سیاسی کشور و پیشگیری از مسائلی همچون سپنتا نیکنام شود و در این چارچوب برخی از فعالان اصلاح‌طلب نیز انجام این گفت‌وگو را مطرح کرده‌‌اند. نظر شورای نگهبان در این باره چیست؟ گفت: شورای نگهبان از هر نوع گفت‌وگو و صحبت با عزیزان در بخش‌های مختلف استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان از پیشنهاد اصحاب رسانه و سیاسیون در روند کار استقبال می‌کند، اظهار داشت: ما از آنها می‌خواهیم نظرات، انتقاد و پیشنهادات خود را به شورای نگهبان ارسال کنند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: ما از اصل کار استقبال می‌کنیم اما نکته‌ای که در رسانه‌ها مطرح شده لابی و رایزنی سیاسی بود ولی شورای نگهبان نهاد سیاسی نیست اما به عنوان یک نهاد حقوقی قطعا از انتقادات و پیشنهادات استقبال می‌کنیم و اگر این شکل باشد  آماده گفت‌وگو با دوستان و صاحبنظران هستیم. 

کدخدایی با اشاره به رایزنی‌های پیشین نیز تصریح کرد: پژوهشکده شورای نگهبان هم‌اکنون نیز فعال است و جلسات متعددی با صاحبنظران و کارشناسان دارد و نظرات کارشناسان را درخصوص موضوعات مختلف اخذ می‌کند اما این گفت‌وگوها نباید حمل بر لابی و رایزنی سیاسی باشد که به دور از شان شورای نگهبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز