خبرگزاری کار ایران

بدهکاری مخابرات خوزستان به بیمه آسیا/ بازنشستگان: هزینه‌های درمانمان را طلبکاریم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۲۹۴

به علت بدهی شرکت مخابرات خوزستان به بیمه تکمیلی آسیا، در خدمات‌رسانی بیمه‌ای به کارکنان و بازنشستگان، وقفه به وجود آمده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کارکنان شرکت مخابرات استان خوزستان می‌گویند این شرکت معوقات بیمه آسیا که عهده‌دار بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان مخابرات است را پرداخت نکرده‌است.

به همین دلیل، کارکنان و بازنشستگان مخابرات خوزستان مدعیند که از خدمات بیمه آسیا بی‌بهره مانده‌اند. آنها می‌گویند: شرکت بیمه آسیا از پرداخت خسارت درمان به کارکنان خودداری می‌کند . این در حالی است که بخشی از حق بیمه های تکمیلی همه ماهه ازحقوق کارکنان کسر شده است.

از قرار معلوم پیمان دیانی معاون منابع انسانی مخابرات در نامه‌ای  به مدیر منطقه خوزستان در تاریخ ششم آبان ماه، بر لزوم پرداخت حق بیمه معوق به بیمه آسیا تاکید کرده‌است؛ مدیران شرکت مخابرات خوزستان نیز وعده داده‌اند که این مشکل به زودی برطرف خواهدشد.

رئیس کانون بازنشستگان مخابرات خوزستان می‌گوید: علیرغم نامه‌نگاری‌ها و سفر مسئولان منابع انسانی مخابرات به خوزستان، مشکل همچنان پابرجاست و هنوز هم مطالبات درمانی ما پرداخت نشده‌است.

وی با بیان این که بازنشستگان بیش از همه اقشار اجتماع نیازمند حمایت‌های بیمه‌ای هستند ابراز امیدواری کرد در هفته پیش‌رو این مشکل برطرف شده و خیال بازنشستگان خوزستانی از بابت هزینه‌های درمان آسوده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز