خبرگزاری کار ایران

اوضاع در اصفهان بیخ پیدا کرد

خطر اولین اخراج عمر مربیگری قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۲۳۰

شکست سنگین ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس ممکن است تبعات سنگینی برای قلعه‌نویی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب‌آهن پس از گذشت  14 هفته از شروع لیگ برتر نتوانسته نتایج مناسبی با این تیم کسب کند و دیدار این هفته مقابل پرسپولیس فرصت خوبی برای برگشت ذوبی‌ها به کورس بالای جدول بود ولی به بدترین شکل با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست خوردند تا نوار ناکامی‌های این تیم دنباله‌دار شود.

از اصفهان خبر می‌رسد شکست سنگین ذوبی‌ها موجب خشم عوامل مدیریتی باشگاه شده است و ظاهراً قرار است به زودی نشستی برگزار شود و در مورد آینده تیم تصمیم‌گیری شود.

در این میان احتمالات نه چندان قوی از لغزش امیر قلعه‌نویی در سمت سرمربیگری این تیم خبر می‌دهد، هر چند که بعید به نظر می‌رسد سرمربی ذوبی‌ها یک هفته مانده به پایان نیم فصل از این تیم کنار برود ولی احتمال زیادی وجود دارد تا او با اخطار جدی مدیریت باشگاه مواجه شود.

قلعه‌نویی قصد دارد برای تقویت تیم در نیم فصل حضور فعالی در نقل و انتقالات داشته باشد ولی باید دید تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات سرمربی ذوبی‌ها باقی می‌ماند یا نه.

وی در طول عمر مربیگری خود سابقه برکناری از تیمی نداشته است و این خطر شاید برای اولین‌بار وی را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز